Savetnik za projekte u oblasti visokog obrazovanja

Fondacija Tempus u okviru Grupe za visoko obrazovanje  raspisuje konkurs za radno mesto:  

Savetnik za projekte u oblasti visokog obrazovanja

Rok za prijavu je istekao.

Najvažnije aktivnosti savetnika za projekte u oblasti visokog obrazovanja su:  

  • praćenje sprovođenja Erazmus+ projekata iz visokog obrazovanja sa učešćem institucija iz Srbije; 
  • pružanje podrške institucijama koje konkurišu za Erazmus+ program;  
  • organizacija monitoring poseta projektima; 
  • praćenje finansijskih pitanja projekata koji se nalaze u nadležnosti Fondacije, bez obzira na vrstu programa kroz koji se finansiraju;  
  • organizacija koordinativnih sastanaka projekata, kao i ostalih događaja čiji je cilj informisanje javnosti o Erazmus+ programu, kao i pomoć onima koji konkurišu za projekte;  
  • uređivanje vebsajta Fondacije u delu koji se odnosi na projekte iz delokruga grupe za visoko obrazovanje;
  • praćenje tekućih aktivnosti Fondacije radi obavljanja poslova iz svog delokruga;
  • obavljanje i drugih poslova u skladu sa odlukom neposrednog rukovodioca, upravitelja i internim aktima Fondacije.   

Uslovi:  

  • diploma visokog obrazovanja (minimum VII1 po starom režimu studija, odnosno minimum osnovne akademske studije u trajanju od četiri godine)
  • poznavanje engleskog jezika na nivou C1;  
  • poznavanje francuskog i nemačkog jezika je poželjno;
  • najmanje dve godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;  
  • sposobnost rada sa programima koji su deo Microsoft Ofiice paketa (Word, Excel, Powerpoint)
  • dobre prezentacione i komunikacione veštine;
  • sposobnost za samostalan rad i za rad u timu;

Fondacija Tempus će vršiti testiranje svih kandidata koji uđu u uži izbor i to:  

  • Testiranje poznavanja engleskog jezika (pod šifrom).   
  • Testiranje poznavanja poslovne korespondencije (pod šifrom). 
  • Testiranje poznavanja IKT alata značajnih za radno mesto (pod šifrom).   

Utvrđivanje mogućnosti uklapanja u postojeće radno okruženje kroz testove ličnosti (psihološke testove) i individualne razgovore sa kandidatima, na srpskom i engleskom jeziku, može biti organizovano za kandidate u najužem izboru.  

Termini testiranja i razgovora

  • Očekivani datum testiranja (poznavanje engleskog jezika, poslovne korespondencije i IKT alata značajnih za radno mesto) je  27. januar 2023.  godine. Testiranje kandidata obaviće se u prostorijama Fondacije Tempus u Beogradu, Žabljačka 12.
  • Kandidati koji uspešno urade testove biće pozvani na dalja testiranja i razgovore. Predviđeno je da razgovori sa kandidatima budu organizovani u prvoj nedelji februara2023. godine. 

Molimo Vas da pročitate obaveštenje o obradi podataka o ličnosti  i ukoliko ste saglasni možete se prijaviti na konkurs isključivo putem elektronske pošte na adresu hr@tempus.ac.rs  

Potrebno je poslati:   

  • CV, tj. Biografiju, na srpskom ili engleskom jeziku, poželjno u Europass formatu   
  • Motivaciono pismo  

Kandidati tokom prijave mogu poslati i sledeća dokumenta (dostavljanje je obavezno pre zasnivanja radnog odnosa):  

  • Skeniranu kopiju diplome (ili uverenja o diplomiranju)  
  • Uverenje o radnom stažu (skeniranu kopiju radne knjižice – ukoliko je posedujete, uverenja o volontiranju i svako drugo uverenje o radnom iskustvu)  

Nepotpune i zakasnele prijave neće biti uzete u razmatranje.  

Očekuje se da će početak rada biti u drugoj polovini februara 2023. godine. Radni odnos se zasniva na određeno vreme sa mogućnošću kasnijeg zaposlenja na neodređeno vreme.  

Fondacija Tempus zadržava pravo da kontaktira samo kandidate koji uđu u uži izbor, kao i pravo da poništi ili produži ovaj konkurs ili da u slučaju da prijavljeni kandidati ne zadovoljavaju tražene kriterijume, nekom od kandidata ponudi mogućnost zaposlenja za neko drugo radno mesto, a u skladu sa Pravilnikom o sistematizaciji radnih mesta Fondacije Tempus.