Fondacija Tempus u okviru Grupe za visoko obrazovanje raspisuje konkurs za radno mesto:
Savetnik za projekte u oblasti visokog obrazovanja
Rok za prijavu je istekao.
Najvažnije aktivnosti savetnika za projekte u oblasti visokog obrazovanja su:
- praćenje sprovođenja Erazmus+ projekata iz visokog obrazovanja sa učešćem institucija iz Srbije;
- pružanje podrške institucijama koje konkurišu za Erazmus+ program;
- organizacija monitoring poseta projektima;
- praćenje finansijskih pitanja projekata koji se nalaze u nadležnosti Fondacije, bez obzira na vrstu programa kroz koji se finansiraju;
- organizacija koordinativnih sastanaka projekata, kao i ostalih događaja čiji je cilj informisanje javnosti o Erazmus+ programu, kao i pomoć onima koji konkurišu za projekte;
- uređivanje vebsajta Fondacije u delu koji se odnosi na projekte iz delokruga grupe za visoko obrazovanje;
- praćenje tekućih aktivnosti Fondacije radi obavljanja poslova iz svog delokruga;
- obavljanje i drugih poslova u skladu sa odlukom neposrednog rukovodioca, upravitelja i internim aktima Fondacije.
Uslovi:
- diploma visokog obrazovanja (minimum VII1 po starom režimu studija, odnosno minimum osnovne akademske studije u trajanju od četiri godine)
- poznavanje engleskog jezika na nivou C1;
- poznavanje francuskog i nemačkog jezika je poželjno;
- najmanje dve godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
- sposobnost rada sa programima koji su deo Microsoft Ofiice paketa (Word, Excel, Powerpoint)
- dobre prezentacione i komunikacione veštine;
- sposobnost za samostalan rad i za rad u timu;
Fondacija Tempus će vršiti testiranje svih kandidata koji uđu u uži izbor i to:
- Testiranje poznavanja engleskog jezika (pod šifrom).
- Testiranje poznavanja poslovne korespondencije (pod šifrom).
- Testiranje poznavanja IKT alata značajnih za radno mesto (pod šifrom).
Utvrđivanje mogućnosti uklapanja u postojeće radno okruženje kroz testove ličnosti (psihološke testove) i individualne razgovore sa kandidatima, na srpskom i engleskom jeziku, može biti organizovano za kandidate u najužem izboru.
Termini testiranja i razgovora:
- Očekivani datum testiranja (poznavanje engleskog jezika, poslovne korespondencije i IKT alata značajnih za radno mesto) je 27. januar 2023. godine. Testiranje kandidata obaviće se u prostorijama Fondacije Tempus u Beogradu, Žabljačka 12.
- Kandidati koji uspešno urade testove biće pozvani na dalja testiranja i razgovore. Predviđeno je da razgovori sa kandidatima budu organizovani u prvoj nedelji februara2023. godine.
Molimo Vas da pročitate obaveštenje o obradi podataka o ličnosti i ukoliko ste saglasni možete se prijaviti na konkurs isključivo putem elektronske pošte na adresu hr@tempus.ac.rs
Potrebno je poslati:
- CV, tj. Biografiju, na srpskom ili engleskom jeziku, poželjno u Europass formatu
- Motivaciono pismo
Kandidati tokom prijave mogu poslati i sledeća dokumenta (dostavljanje je obavezno pre zasnivanja radnog odnosa):
- Skeniranu kopiju diplome (ili uverenja o diplomiranju)
- Uverenje o radnom stažu (skeniranu kopiju radne knjižice – ukoliko je posedujete, uverenja o volontiranju i svako drugo uverenje o radnom iskustvu)
Nepotpune i zakasnele prijave neće biti uzete u razmatranje.
Očekuje se da će početak rada biti u drugoj polovini februara 2023. godine. Radni odnos se zasniva na određeno vreme sa mogućnošću kasnijeg zaposlenja na neodređeno vreme.
Fondacija Tempus zadržava pravo da kontaktira samo kandidate koji uđu u uži izbor, kao i pravo da poništi ili produži ovaj konkurs ili da u slučaju da prijavljeni kandidati ne zadovoljavaju tražene kriterijume, nekom od kandidata ponudi mogućnost zaposlenja za neko drugo radno mesto, a u skladu sa Pravilnikom o sistematizaciji radnih mesta Fondacije Tempus.