Fondacija Tempus raspisuje konkurs za radno mesto:
Saradnik za administrativne poslove
Konkurs je zatvoren.
Najvažnije aktivnosti saradnika za administrativne poslove su:
- podrška u pružanju informacija i odgovaranje na upite stipendista putem telefona, elektronske pošte, društvenih mreža, kao i kroz direktan rad;
- vođenje i ažuriranje različitih vrsta evidencija koje se odnose na stipendiste i preduzimanje potrebnih radnji u cilju provere podataka pre ažuriranja;
- provera ispravnosti dokumentacije potencijalnih stipendista;
- podrška u informisanju kroz pisanje vesti i ažuriranje informacija koje se odnose na projekat stipendiranja, kao i slanje informacija putem mejling liste;
- ažuriranje veb-sajta;
- podrška u pripremi izveštaja o projektu koji se odnosi na stipendiranje;
- podrška u pripremi materijala;
- prijem, zavođenje i arhiviranje dokumentacije;
- staranje o stanju arhivskog, kancelarijskog i drugog materijala;
- obavljanje i drugih poslova u skladu sa odlukom neposrednog rukovodioca
Uslovi:
- diploma visokog obrazovanja (minimum VII1stepen po starom sistemu studija, odnosno minimum osnovne akademske studije u trajanju od četiri godine);
- poznavanje engleskog jezika na nivou C1;
- poznavanje francuskog jezika jeprednost;
- najmanje jedna godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
- sposobnost rada sa programima koji su deo Microsoft Office paketa (Word, Excel, PowerPoint);
- sposobnost za samostalan rad i za rad u timu.
Fondacija Tempus će vršiti testiranje svih kandidata koji uđu u uži izbor i to:
- Testiranje poznavanja engleskog jezika (pod šifrom).
- Testiranje poznavanja poslovne korespondencije (pod šifrom).
- Testiranje poznavanja IKT alata značajnih za radno mesto (pod šifrom).
Utvrđivanje mogućnosti uklapanja u postojeće radno okruženje kroz testove ličnosti (psihološke testove) i individualne razgovore sa kandidatima, na srpskom i engleskom jeziku, može biti organizovano za kandidate u najužem izboru.
Termini testiranja i razgovora:
- Očekivani datum testiranja (poznavanje engleskog jezika i poslovne korespondencije) je 7. april 2023. godine. Testiranje kandidata obaviće se u prostorijama Fondacije Tempus u Beogradu, Žabljačka 12.
- Kandidati koji uspešno urade testove biće pozvani na dalja testiranja i razgovore. Predviđeno je da razgovori sa kandidatima budu organizovani 10. aprila 2023. godine.
Molimo Vas da pročitate obaveštenje o obradi podataka o ličnosti i ukoliko ste saglasni možete se prijaviti na konkurs isključivo putem elektronske pošte na adresu hr@tempus.ac.rs
Potrebno je poslati:
- CV, tj. biografiju, na srpskom ili engleskom jeziku, poželjno u Europass formatu
- Motivaciono pismo
Kandidati tokom prijave mogu poslati i sledeća dokumenta (dostavljanje je obavezno pre zasnivanja radnog odnosa):
- Skeniranu kopiju diplome (ili uverenja o diplomiranju)
- Uverenje o radnom stažu (skeniranu kopiju radne knjižice – ukoliko je posedujete, uverenja o volontiranju i svako drugo uverenje o radnom iskustvu)
Nepotpune i zakasnele prijave neće biti uzete u razmatranje.
Očekuje se da će početak rada biti u toku aprila 2023. godine. Radni odnos se zasniva na određeno vreme sa mogućnošću kasnijeg zaposlenja na neodređeno vreme.
Fondacija Tempus zadržava pravo da kontaktira samo kandidate koji uđu u uži izbor, kao i pravo da poništi ili produži ovaj konkurs ili da u slučaju da prijavljeni kandidati ne zadovoljavaju tražene kriterijume, nekom od kandidata ponudi mogućnost zaposlenja za neko drugo radno mesto, a u skladu sa Pravilnikom o sistematizaciji radnih mesta Fondacije Tempus.