Konkurs: Saradnik za administrativne poslove

Konkurs: Saradnik za administrativne poslove

Fondacija Tempus u okviru Tima za razvoj i kvalitet raspisuje konkurs za radno mesto:

Saradnik za administrativne poslove 

Konkurs je otvoren do 25. marta 2021. godine u 23:59 časova.

Najvažnije aktivnosti saradnika za administrativne poslove su:

  • pružanje administrativno-tehničke podrške i obavljanje svih potrebnih aktivnosti za administriranje različitih faza projektnog ciklusa;
  • komunikacija sa kolegama unutar organizacije u vezi sa projektnim ciklusom i sa spoljnim saradnicima;
  • slanje obaveštenja putem mail merge-a;
  • vođenje zapisnika na sastancima;
  • vođenje raznih evidencija u IT alatima Evropske komisije i Fondacije;
  • priprema vesti za sajt Fondacije;
  • prikupljanje i arhiviranje odgovarajuće dokumentacije;
  • obavljanje drugih poslova po nalogu neposrednog rukovodioca.

Uslovi:

  • diploma visokog obrazovanja (minimum VII1 po starom sistemu studija, odnosno minimum osnovne akademske studije u trajanju od četiri godine);
  • poznavanje engleskog jezika na nivou C1;
  • poznavanje francuskog i nemačkog jezika je poželjno;
  • najmanje dve godine radnog iskustva na sličnim poslovima;
  • napredno poznavanje rada u MS Office Excel-u
  • napredno poznavanje rada u MS Office Word-u
  • sposobnost korišćenja mail merge-a;
  • dobre prezentacione i komunikacione veštine;
  • sposobnost za  samostalan rad i za rad u timu.

Fondacija Tempus će vršiti testiranje svih kandidata koji uđu u uži izbor i to:

  • Testiranje poznavanja engleskog jezika (pod šifrom)

(Ukoliko je kandidat već polagao engleski jezik prilikom učešća na našim prethodnim konkursima, i nakon toga prošao u sledeći krug selekcije kandidata, potrebno je da taj podatak napomene u prijavi) 

  • Testiranje poznavanja poslovne korespondencije (pod šifrom)
  • Testiranje poznavanja IKT alata značajnih za radno mesto (pod šifrom). 

Utvrđivanje mogućnosti uklapanja u postojeće radno okruženje kroz testove ličnosti (psihološke testove) i individualne razgovore sa kandidatima, na srpskom i engleskom jeziku, može biti organizovano za kandidate u najužem izboru.

Termini testiranja i razgovora:

  • Očekivani datum testiranja (poznavanje engleskog jezika i poslovne korespondencije) je 30. ili 31. mart. Testiranje kandidata obaviće se u prostorijama Fondacije Tempus u Beogradu, ulica Ruže Jovanović 27a (ulaz iz Žabljačke).
  • Kandidati koji uspešno urade testove biće pozvani na dalja testiranja i razgovore. Očekivani termin za razgovore sa kandidatima predviđen je za period od 1. do 5. aprila 2021. godine.

Molimo Vas da pročitate obaveštenje o obradi podataka o ličnosti  i ukoliko ste saglasni možete se prijaviti na konkurs isključivo putem elektronske pošte na adresu hr@tempus.ac.rs

Potrebno je poslati:

  • CV, tj. Biografiju, na srpskom ili engleskom jeziku, poželjno u Europass formatu 
  • Motivaciono pismo

Kandidati tokom prijave mogu poslati i sledeća dokumenta (dostavljanje je obavezno pre zasnivanja radnog odnosa):

  • Skeniranu kopiju diplome (ili uverenja o diplomiranju)
  • Uverenje o radnom stažu (skeniranu kopiju radne knjižice – ukoliko je posedujete, uverenja o volontiranju i svako drugo uverenje o radnom iskustvu)

Nepotpune i zakasnele prijave neće biti uzete u razmatranje.

Očekuje se da će početak rada biti u toku aprila 2021. godine. Radni odnos se zasniva na određeno vreme sa mogućnošću kasnijeg zaposlenja na neodređeno vreme.

Fondacija Tempus zadržava pravo da kontaktira samo kandidate koji uđu u uži izbor, kao i pravo da poništi ili produži ovaj konkurs ili da u slučaju da prijavljeni kandidati ne zadovoljavaju tražene kriterijume, nekom od kandidata ponudi mogućnost zaposlenja za neko drugo radno mesto, a u skladu sa Pravilnikom o sistematizaciji radnih mesta Fondacije Tempus.