Saradnik za podršku praćenja obrazovnih politika i administrativnu podršku

Saradnik za podršku praćenja obrazovnih politika i administrativnu podršku

Fondacija Tempus u okviru Grupe za obrazovne politike i karijerno vođenje i savetovanje raspisuje konkurs za radno mesto:

Saradnik za podršku praćenja obrazovnih politika i administrativnu podršku

Konkurs je otvoren do 27. avgusta  2019. godine u 23:59 časova.

 

Opis poslova:

  • prikupljanje različitih podataka za potrebe Eurydice studija (Eurydice je mreža 38 evropskih zemalja koja se bavi obrazovnim sistemima i politikama u Evropi);
  • kreiranje nacrta različitih delova studija/praktičnih politika;
  • praćenje novina u oblasti obrazovnih politika;
  • prikupljanje podataka iz različitih oblasti i nivoa obrazovanja i analiza ovih podataka;
  • realizovanje aktivnosti u sklopu podrške donosiocima odluka;
  • pravljenje redovnih info biltena za zaposlene o trendovima i novinama u oblasti obrazovnih politika i karijernog vođenja i savetovanja;
  • osmišljavanje i pružanje podrške u organizaciji obuka za zaposlene i spoljne korisnike.
  • podrška Koordinatoru Grupe u komunikaciji sa drugim Nacionalnim agencijama oko TCA-eva (Transnational Cooperation Activities– međunarodni seminari i obuke organizovani u okviru Erazmus+ programa);
  • praćenje TCA događaja koje organizuje Fondacija;
  • praćenje novih TCA ponuda na SALTO portalima i mejlovima;
  • komunikacija sa projektnim grupama oko slanja potencijalnih učesnika;
  • ažuriranje informacija na sajtu o TCA-evima koji su dostupni učesnicima iz Srbije;
  • unošenje finansijskih podataka o TCA-evima;
  • komunikacija sa potencijalnim učesnicima mejlovima i telefonom;
  • Pružanje administrativne podrške u okviru svih aktivnosti Grupe;
  • Učešće u organizaciji konferencija, radionica i drugih događaja na teme koje su u nadležnosti Grupe.
  • Ažiriranje sajtova Fondacije relevantnim informacijama u delu koji se odnosi na obrazovne politike, TSA-ove i karijerno vođenje;
  • Pripremanje i slanje informacija na mejling liste;
  • Arhiviranje dokumentacije Grupe;
  • Podrška u pripremi materijala i publikacija u saradnji sa koordinatorom Grupe;
  • Obavlja i druge poslove u skladu sa odlukom Koordinatora Grupe;

Uslovi:

  • diploma visokog obrazovanja (minimum VII1 po starom sistemu studija, odnosno minimum osnovne akademske ili osnovne strukovne studije);
  • poznavanje engleskog jezika na nivou B2;
  • poznavanje obrazovnog sistema;
  • najmanje jedna godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
  • sposobnost rada sa programima koji su deo Microsoft Office paketa (Word, Excel, Powerpoint);
  • dobre komunikacione veštine;
  • sposobnost za rad u timu.

Fondacija Tempus će vršiti testiranje svih kandidata koji uđu u uži izbor i to:

  • Testiranje poznavanja engleskog jezika (pod šifrom).

(Ukoliko je kandidat već polagao engleski jezik prilikom učešća na našim prethodnim konkursima, i nakon toga prošao u sledeći krug selekcije kandidata, potrebno je da taj podatak napomene u prijavi)

  • Testiranje poznavanja poslovne korespondencije (pod šifrom).
  • Testiranje poznavanja IKT alata značajnih za radno mesto (pod šifrom).

Utvrđivanje mogućnosti uklapanja u postojeće radno okruženje kroz testove ličnosti (psihološke testove) i individualne razgovore sa kandidatima može biti organizovano za kandidate u najužem izboru.

Termini testiranja i razgovora:

  • Očekivani datum testiranja (poznavanje engleskog jezika i poslovne korespondencije) je 30. avgust. Testiranje kandidata obaviće se u prostorijama Fondacije Tempus u Beogradu, ulica Ruže Jovanović 27a (ulaz iz Žabljačke).
  • Kandidati koji uspešno urade testove biće pozvani na dalja testiranja i razgovore. Očekivani termin za razgovore sa kandidatima predviđen je  u prvoj nedelji septembra 2019. godine.

Molimo Vas da pročitate obaveštenje o obradi podataka o ličnosti i ukoliko ste saglasni možete se prijaviti na konkurs isključivo putem elektronske pošte na adresu hr@tempus.ac.rs

Potrebno je poslati:

  • CV,tj. Biografiju, na srpskom ili engleskom jeziku, poželjno u Europass formatu
  • Motivaciono pismo

Kandidati tokom prijave mogu poslati i sledeća dokumenta (dostavljanje je obavezno pre zasnivanja radnog odnosa):

  • Skeniranu kopiju diplome (ili uverenja o diplomiranju)
  • Uverenje o radnom stažu (skeniranu kopiju radne knjižice – ukoliko je posedujete, uverenja o volontiranju i svako drugo uverenje o radnom iskustvu)

Nepotpune i zakasnele prijave neće biti uzete u razmatranje.

Očekuje se da će početak rada biti u drugoj polovini septembra 2019. godine. Radni odnos se zasniva na određeno vreme sa mogućnošću kasnijeg zaposlenja na neodređeno vreme.

Fondacija Tempus zadržava pravo da kontaktira samo kandidate koji uđu u uži izbor, kao i pravo da poništi ili produži ovaj konkurs ili da u slučaju da prijavljeni kandidati ne zadovoljavaju tražene kriterijume, nekom od kandidata ponudi mogućnost zaposlenja za neko drugo radno mesto, a u skladu sa Pravilnikom o sistematizaciji radnih mesta Fondacije Tempus.