Projektna akademija za pripremu KA2 projekata partnerstava u oblasti opšteg, stručnog i obrazovanja odraslih

Fondacija Tempus od 19. do 21. januara organizuje projektnu akademiju namenjenu podršci korisnicima koji nameravaju da se prijave za KA2 projekte partnerstava u oblastima opšteg, stručnog i obrazovanja odraslih,  u okviru poziva programa Erazmus+ za 2022. godinu. Projektna akademija namenjena školama za pisanje KA2 partnerskih projekata trajaće tri dana i imaće sledeće ciljeve:

  • podizanje kapaciteta ustanova za pisanje KA2 projekata i izgradnju partnerstava u oblastima opšteg obrazovanja i škola, stručnog obrazovanja i obuka i obrazovanja odraslih;
  • razvijanje inicijalnih ideja učesnika do predloga projekata za KA2 partnerstva;
  • predstavljanje prijavnog formulara i specifičnosti projektne dokumentacije u okviru KA2 projekata partnerstava.

Učesnici akademije će po završetku moći da:

  • razlikuju vrste KA2 projekata i da odaberu pravi tip projekta za svoju ideju;
  • ovladaju procedurama za podnošenje projekata partnerstava;
  • primene pravila za pisanje budžeta projekta za KA2 partnerstva;
  • razrade već osmišljene najvažnije delove projektne prijave;
  • rade na daljem unapređenju svoje projektne prijave.

Projektna akademija će se održati od 19. do 21. januara u Beogradu  (tačnu lokaciju ćemo Vam javiti naknadno). Prijavljivanje je moguće isključivo putem registracionog formulara. U okviru registracionog formulara potrebno je priložiti i nacrt projektne ideje.

Rok za prijavu je 09. januar do 23:59 časova.

Broj učesnika je ograničen na 40, a moguće je da svaka institucija ima 2 predstavnika.

Kriterijumi za odabir učesnika biće sledeći:

  • kvalitet projektne ideje (usklađenost prioriteta, ciljeva, očekivanih ishoda, izvodljivost projekta i relevantnost za Strategiju razvoja obrazovanja);
  • ranije iskustvo u projektima institucije;
  • kvalitet potencijalnog konzorcijuma.

Neophodan uslov za prisustvo akademiji je potvrda direktora ustanove da su dva učesnika imenovana za predstavnike institucije. Nominaciju direktora možete priložiti (zakačiti) u registracionom formularu prilikom prijavljivanja ili najkasnije 3 radna dana nakon obaveštenja da ste ušli u uži izbor učesnika akademije. Model dopisa direktora možete preuzeti ovde.

Troškovi smeštaja će biti pokriveni za sve učesnike čije je sedište ustanove van teritorije grada Beograda dok će obroci tokom radnog dela biti obezbeđeni za sve učesnike. Učesnici sami snose putne troškove.


Prijave za projektnu akademiju moguće su isključivo putem registracionog formulara i naknadne prijave neće biti uvažene. Molimo sve zainteresovane da blagovremeno, pre isteka roka za prijavu, obaveste Grupu za opšte, stručno i obrazovanje odraslih ukoliko imaju tehničkih problema sa popunjavanjem registracionog formulara.

Za sve dodatne informacije, možete kontaktirati Fondaciju Tempus telefonom 011 33 42 430, birajući opciju 3, ili mejlom na neku od sledećih adresa, u zavisnosti od oblasti programa za koju ste zainteresovani:

Opšte i stručno obrazovanje i obuke:
schools-vet@tempus.ac.rs

Obrazovanje odraslih:
adult-education@tempus.ac.rs