Poziv za podnošenje prijava – PROFFORMANCE međunarodna nagrada za nastavnike u visokom obrazovanju 2024/25.

PROFFORMANCE međunarodna nagrada za nastavnike na visokoškolskim ustanovama je više od priznanja; ona predstavlja platformu za nastavnike u okviru koje mogu da  istaknu svoju posvećenost izuzetnosti u nastavi i inspirišu druge. Inicijativa ima za cilj da prepozna i nagradi izvanredne primere nastavnih praksi u okviru Evropskog prostora visokog obrazovanja. Ova nagrada, koja se realizuje kao deo PROFFORMANCE+ projekta (2022−2025), nastoji da prepozna i oda priznanje nastavnicima koji ispoljavaju izuzetnost u različitim aspektima podučavanja, čime se teži razvijanju kulture visokog kvaliteta i inovacija u visokom obrazovanju. Nagrada podstiče saradnju i razmenu najboljih primera dobre prakse među visokoškolskim ustanovama širom Evrope.

O pozivu

Poziv je otvoren za nastavno osoblje sa visokoškolskih ustanova koje su zvanično priznate u zemljama partnerima PROFFORMANCE+ konzorcijuma, uključujući Austriju, Hrvatsku, Češku, Gruziju, Mađarsku i Srbiju. Pozivaju se kandidati da dostave svoje najbolje primere dobre prakse u sledećim kategorijama:

Kategorija 1: Dizajn nastavnih programa usmeren na studente

Kategorija 2: Inovativna nastava i učenje

Kategorija 3: Procena učenja kod studenata

Kategorija 4: Uticaj i misija u društvenoj zajednici

Pored navedenih kategorija, prijave koje integrišu digitalizaciju, internacionalizaciju, inkluziju i raznolikost, kao i održivost, biće dodatno razmotrene i vrednovane.

Evaluacija i nagrade

Prijave ocenjuje međunarodni žiri nezavisnih stručnjaka iz oblasti visokog obrazovanja. Najbolji primeri dobre prakse među nagrađenima biće predstavljeni u raznim publikacijama, biltenima i na PROFFORMANCE veb-sajtu i, na taj način, omogućiće širu dostupnost, vidljivost i priznanje.

Više informacija o konkursu možete da pronađete na ovoj stranici.

Ukoliko imate pitanja u vezi sa pozivom, molimo Vas da kontaktirate sa koordinatorom projekta imejlom na adresu award.profformance@tpf.hu.