Otvorena prijava za registraciju za učešće na vebinaru  ”Dizajn kurseva za studente” PROFFORMANCE+ projektnog tima

Konzorcijum PROFFORMANCE+ projekta vas poziva na prvu sesiju u seriji tematskih vebinara koja će se održati 28. marta 2023. godine, u periodu od 14:00 do 16:00 časova po centralnoevropskom vremenu, u onlajn formatu.

Konzorcijum projekta čine relevantna ministarstva iz Mađarske, Češke, Austrije i Hrvatske, kao i Ministarstvo prosvete Republike Srbije i Fondacija Tempus – Erazmus+ nacionalna agencija u Srbiji. Projekat ima za cilj da podrži unapređenje kvaliteta nastave i učenja na visokoškolskim ustanovama u Evropskom prostoru visokog obrazovanja razvijanjem i promovisanje alata za evaluaciju rada nastavnika i sistema podsticaja, kao i prikupljanjem i deljenjem dobrih praksi. Iz tog razloga, PROFFORMANCE+ konzorcijum organizuje seriju tematskih vebinara, koji će omogućiti učesnicima da se upoznaju sa metodologijama nastave visokog obrazovanja u šest zemalja.

Program tematskih vebinara se zasniva na bazi podataka PROFFORMANCE obrazovne izvrsnosti, koja sadrži oko 130 dobrih metodoloških praksi u visokom obrazovanju, koje su pripremili nastavnici i stručne zajednice iz šest različitih država, a povodom PROFFORMANCE nagrade za nastavnike u oblasti visokog obrazovanja za 2021/2022 akademsku godinu.

Planirane teme serije vebinara:

  • Dizajn kurseva za studente
  • Inovativna nastava i učenje
  • Evaluacija rada studenata
  • Socijalni uticaj
  • Digitalizacija u obrazovanju
  • Internacionalizacija u obrazovanju
  • Inkluzija u obrazovanju
  • Održivost u obrazovanju

Vebinari su namenjeni nastavnom kadru, profesionalcima i institucionalnim liderima sa visokoškolskih ustanova. Prvi vebinar će biti posvećen dizajnu kurseva usmerenih na potrebe studenata. Jezik vebinara je engleski. Učešće je besplatno, ali je potrebna registracija.

Detaljnije informacije o prvom vebinaru možete da pogledate ovde, a registracioni formular na ovoj stranici.

Više informacija o tematskim vebinarima možete da pronađete ovde i ovde.