Nedelja škola

Fondacija Tempus i ove godine organizuje „Nedelju škola“, tokom koje će nizom aktivnosti informisati sve zainteresovane o mogućnostima koje škole, predškolske ustanove i druge obrazovne institucije imaju u okviru programa Erazmus+.

Zainteresovani će moći da se informišu o mogućnostima u okviru Erazmus+ programa, ostvare kontakt sa kolegama i razmene znanja i iskustva. Događaji su namenjeni nastavnicima, vaspitačima i drugim zaposlenima u školama i predškolskim ustanovama, učenicima srednjih škola, predstavnicima Zavoda za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja, školskih uprava, praktičarima i edukatorima u obrazovanju odraslih itd.

„Nedelja škola“ će trajati od 06.09.2021. do 10.09.2021. godine, a u tom periodu biće organizovane sledeće aktivnosti:

06.09.2021. godine

U okviru ovog vebinara učenici osnovnih i srednjih škola će imati priliku da saznaju o tome šta je sve potrebno za uspešan početak školske godine. Vebinar će obuhvatiti teme kao što su organizacija vremena, dnevno i nedeljno planiranje, definisanje ciljeva, strategije i tehnike učenja.

Vebinar se održava u ponedeljak, 6. septembra 2021. godine u 13:30 i traje sat vremena.

Prijavite se popunjavanjem registracionog formulara do petka, 3. septembra u 16 časova.

 

Fondacija Tempus organizuje vebinar ”Mogućnosti finansiranja projekata za škole u okviru Erazmus+ programa” u ponedeljak, 06. septembra 2021, od 14 do 15 časova.

Tokom vebinara, biće predstavljene mogućnosti programa Erazmus+ u oblasti za koje mogu da konkurišu škole i predškolske ustanove. Ovom prilikom učesnici će dobiti osnovne informacije o programu i imaće mogućnost da postave konkretna pitanja u vezi sa konkurisanjem.

Ovaj događaj namenjen je predstavnicima državnih i privatnih škola i predškolskih ustanova, srednjih stručnih škola, kao i predstavnicima škola koje se bave obrazovanjem odraslih, a zainteresovani su za temu vebinara i žele da se informišu o programu Erazmus+.

Osnovni preduslov je da je učesnik zaposlen u nekoj od navedenih ustanova u Srbiji.

Zainteresovani za ovaj događaj mogu se prijaviti isključivo putem registracionog formulara do utorka 31. avgusta 2021. do 23:59 časova.

Molimo sve zainteresovane da blagovremeno, pre isteka roka za prijavu, obaveste grupu za opšte, stručno i obrazovanje odraslih ukoliko imaju tehničkih problema sa popunjavanjem registracionog formulara.

Zakasnele prijave neće biti uzete u razmatranje.

Pročitajte obaveštenje o obradi podataka o ličnosti i, ukoliko ste saglasni, možete se prijaviti za vebinar.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti putem telefona i e-pošte:

Telefon: 011/3342 430, opcija 3

E-pošta:
Opšte i stručno obrazovanje: schools-vet@tempus.ac.rs
Obrazovanje odraslih: adult-education@tempus.ac.rs

 

Fondacija Tempus organizuje vebinar ”Erazmus+ akreditacije u oblasti opšteg, stručnog i obrazovanja odraslih” u ponedeljak, 06. septembra 2021. godine, od 16 do 17 časova.

Tema vebinara je sticanje akreditacije u oblasti opšteg, stručnog ili obrazovanja odraslih u Erazmus+ programu. Ovom prilikom, učesnici će dobiti savete kako da se što bolje pripreme i podnesu kvalitetnu prijavu i imaće mogućnost da postave konkretna pitanja u vezi sa konkurisanjem.

Ovaj događaj namenjen je predstavnicima državnih i privatnih škola i predškolskih ustanova, srednjih stručnih škola i drugih organizacija koje se bave stručnim obrazovanjem i obukama, kao i predstavnicima ustanova, organizacija, udruženja, stručnih društava i ostalih institucija koje se bave obrazovanjem odraslih, a zainteresovani su za temu vebinara i žele da konkurišu za akreditaciju u okviru programa Erazmus+ u sledećem prijavnom roku (19. oktobar 2021).

Osnovni preduslov je da je učesnik zaposlen u nekoj od navedenih ustanova u Republici Srbiji.

Zainteresovani se za ovaj događaj mogu prijaviti isključivo putem registracionog formulara do utorka 31. avgusta 2021. do 23:59 časova.

Molimo sve zainteresovane da blagovremeno, pre isteka roka za prijavu, obaveste Grupu za opšte, stručno i obrazovanje odraslih ukoliko imaju tehničkih problema sa popunjavanjem registracionog formulara.

Zakasnele prijave neće biti uzete u razmatranje.

Pročitajte obaveštenje o obradi podataka o ličnosti i, ukoliko ste saglasni, možete se prijaviti za vebinar.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti putem telefona i e-pošte:

Telefon: 011/3342 430, opcija 3
E-pošta:
Opšte i stručno obrazovanje: schools-vet@tempus.ac.rs
Obrazovanje odraslih: adult-education@tempus.ac.rs

07.09.2021. godine

Informativni centar Fondacije Tempus u okviru “Nedelje škola” organizuje vebinar “Erazmus+ mreže i platforme za profesionalno usavršavanje nastavnika”, u utorak 7. septembra u 13 časova.

Vebinar je namenjen zaposlenima u osnovnim i srednjim školama, predškolskim ustanovama i ustanovama za obrazovanje odraslih.

Prisutni će biti u prilici da se informišu o mogućnostima za profesionalno usavršavanje i povezivanje sa kolegama širom Evrope, putem Erazmus+ platformi i mreža (eTwinning, School Education Gateway, EPALE, Euroguidance, Europass i Eurydice), nezavisno od toga da li već učestvuju ili planiraju učešće u Erazmus+ projektima.

Za prijavu je potrebno popuniti kratak prijavni formular najkasnije do 6. septembra u 15 časova.

Obaveštavamo Vas da Fondacija Tempus, nažalost, nije u prilici da izdaje posebne potvrde o učešću na informativnim vebinarima koje organizujemo i sprovodimo.

 

Fondacija Tempus – eTwinning nacionalni tim za podršku organizuje eTwinning vebinar 7. septembra 2021. godine u 14.00 časova putem platforme Teams.

U okviru ovog jednočasovnog vebinara predstavićemo osnove korišćenja eTwinning-a, kao i IKT alata koje nudi. Vebinar je namenjen nastavnicima koji nisu ranije koristili eTwinning.

Za prijavljivanje za ovaj događaj potrebno je popuniti registracioni formular.

Registracioni formular će biti otvoren do nedelje, 5. septembra 2021. godine do 23:59 časova.

Nakon popunjavanja formulara, prijavljeni učesnici će dobiti mejl sa linkom ka događaju.

*Napomena: U slučaju da ne dobijete mejl nakon prijave, proverite folder Neželjena pošta/Junk/Spam.

Za dodatne informacije možete se obratiti eTwinning Nacionalnom timu za podršku na etwinning@tempus.ac.rs.

Fondacija Tempus – eTwinning nacionalni tim za podršku organizuje EPALE vebinar 7. septembra 2021. godine u 15.00 časova putem platforme Teams.

U toku ovog jednočasovnog vebinara predstaviće se novi delovi EPALE platforme, kao i tematski fokus „Digitalna tranzicija“. Vebinar je namenjen svim zainteresovanima, bez obzira na to da li su registrovani na EPALE platformi.

Za prijavljivanje za ovaj događaj potrebno je popuniti registracioni formular.

Registracioni formular će biti otvoren do nedelje, 5. septembra 2021. godine do 23:59 časova.

Nakon popunjavanja formulara, prijavljeni učesnici će dobiti mejl sa linkom ka događaju.

*Napomena: U slučaju da ne dobijete mejl nakon prijave, proverite folder Neželjena pošta/Junk/Spam.

Za dodatne informacije možete se obratiti EPALE Nacionalnom timu za podršku na adult-education@tempus.ac.rs.

08.09.2021. godine

Fondacija Tempus organizuje radionicu za pisanje KA2 projekata – mala partnerstva, koja će se održati u sredu, 8. septembra 2021. godine, od 10 do 16.30 časova, u prostorijama Fondacije (ul. Ruže Jovanović 27a, Beograd).

Radionica je namenjena predstavnicima državnih i privatnih škola i predškolskih ustanova, srednjih stručnih škola i drugih organizacija koje se bave stručnim obrazovanjem i obukama, kao i predstavnicima ustanova, organizacija, udruženja, stručnih društava i ostalih institucija koje se bave obrazovanjem odraslih na teritoriji Srbije, a koje planiraju da konkurišu za projekte malih partnerstava u sledećem konkursnom roku.

Osnovni preduslov je da je učesnik zaposlen u nekoj od navedenih ustanova u Srbiji, kao i da već ima projektnu ideju. Neophodno je u formularu navesti osnovne informacije o planiranom projektu i aktivnostima. Na radionici možete postavljati konkretna pitanja u vezi sa svojim projektnim idejama i prijavama.

Prijavljivanje za radionicu je moguće isključivo putem registracionog formulara.

Rok za prijavu je utorak 31. avgust do 23:59 časova. Broj učesnika je ograničen na 30, tako da će svaka institucija imati po jednog predstavnika.

Zakasnele prijave neće biti uzete u razmatranje.

Pri izboru učesnika, vodiće se računa o tipu institucija, a prednost će imati oni učesnici koji do sada nisu učestvovali na sličnim radionicama Fondacije Tempus, kao i učesnici iz ustanova koje do sada nisu sprovodile KA2 projekte.

Molimo sve zainteresovane da blagovremeno, pre isteka roka za prijavu, obaveste Grupu za opšte, stručno i obrazovanje odraslih ukoliko imaju tehničkih problema sa popunjavanjem registracionog formulara.

Radionica je besplatna. Učesnici sami snose eventualne putne i troškove smeštaja. Fondacija Tempus obezbeđuje radne materijale i ručak tokom radionice.

Pročitajte obaveštenje o obradi podataka o ličnosti i, ukoliko ste saglasni, možete se prijaviti na konkurs.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti putem telefona i e-pošte:

Telefon: 011/3342 430, opcija 3
E-pošta:
Škole, predškolske ustanove i stručno obrazovanje: schools-vet@tempus.ac.rs
Obrazovanje odraslih: adult-education@tempus.ac.rs

 

Informativni centar Fondacije Tempus u okviru “Nedelje škola” organizuje vebinar “Kako koristiti novi Europass u radu sa učenicima i mladima?”, u sredu, 8. septembra sa početkom u 16 časova.

Vebinar je namenjen nastavnicima i omladinskim radnicima koji sa učenicima i mladima sprovode, ili su zainteresovani za sprovođenje, aktivnosti na predstavljanju znanja i veština kroz radnu biografiju (CV).

Učesnici će saznati kako se koristi inovirana Europass platforma za kreiranje ličnog profila, CV-a i motivacionog pisma, i kako se ona može iskoristiti u kontekstu rada sa učenicima i mladima na prepoznavanju, samoproceni, definisanju i predstavljanju veština i znanja.

Za prijavu učešća potrebno je popuniti kratak prijavni formular u nastavku, do 7. septembra u 15 časova.

Obaveštavamo Vas da Fondacija Tempus, nažalost, nije u prilici da izdaje posebne potvrde o učešću na informativnim vebinarima koje organizujemo i sprovodimo.

Nacionalni Euroguidance centar i ove godine organizuje Nacionalno takmičenje dobrih praksi u oblasti karijernog vođenja i savetovanja (KViS) koje ima za cilj razmenu dobrih praksi, promovisanje ustanova, organizacija i pojedinaca koji su u prethodnom periodu razvili nove usluge, alate ili materijale i uspešno realizovali KViS aktivnosti.

Ukoliko biste voleli da predstavite svoju praksu, pozivamo vas da se prijavite za vebinar i saznate detaljnije o načinu prijavljivanja, kao i da ukoliko imate, razjasnite nedoumice po pitanju toga koji tip aktivnosti možete da prijavite, kako da objasnite svoje aktivnosti i dr.

Vebinar se održava u sredu, 8. septembra 2021. godine u 17 časova i traje sat vremena.

Prijavite se popunjavanjem registracionog formulara do utorka 7. septembra u 12 časova.

09.09.2021. godine
Godišnja eTwinning konferencija ”Medijska pismenost u nastavi” – prvi dan


10.09.2021. godine
Godišnja eTwinning konferencija ”Medijska pismenost u nastavi” – drugi dan