Šesti vebinar u seriji tematskih vebinara koju organizuje konzorcijum Profformance+ projekta posvećen je internacionalizaciji visokog obrazovanja i inovativnim praksama međunarodne saradnje u nastavi. Vebinar će se održati 16. maja 2024. godine od 14 do 16 časova u onlajn formatu, a domaćin događaja je Fondacija Tempus.
Vebinar je posvećen inspirativnim primerima prakse u visokom obrazovanju čiji je važan segment internacionalizacija, jedna od tematskih oblasti u okviru Profformance alata za procenu. Na događaju će biti predstavljeni projekti koji su deo Profformance+ registra izvrsnosti i sprovedeni su na visokoškolskim ustanovama u Mađarskoj, Austriji i Srbiji.
Događaj je namenjen predavačima i upravama visokoškolskih ustanova, kao i istraživačima, donosiocima odluka i drugim učesnicima u oblasti visokog obrazovanja. Prijavite se za učešće najkasnije do 16. maja u podne popunjavanjem registracionog formulara.
Na vebinaru će biti predstavljen i novi poziv za takmičenje primera dobre prakse u nastavi u visokom obrazovanju koji će biti organizovan tokom jeseni akademske 2024/25. godine kao deo Profformance+ projekta.
Radni jezik vebinara je engleski, a više informacija o samom događaju i temama pročitajte na sajtu Profformance+ projekta, na kom je dostupna i agenda.
Ovaj vebinar je šesti u seriji tematskih vebinara, koja se zasniva na Profformance registru izvrsnosti u polju nastave sa oko 130 dobrih metodoloških praksi u visokom obrazovanju koje su pripremili nastavnici i stručne zajednice iz šest različitih država, a povodom Profformance nagrade za nastavnike u oblasti visokog obrazovanja za 2021/2022. akademsku godinu.
Profformance+ projekat sprovodi konzorcijum koji čine relevantna ministarstva iz Mađarske, Češke, Austrije i Hrvatske, kao i Ministarstvo prosvete Republike Srbije i Fondacija Tempus. Cilj projekta je da podrži unapređenje kvaliteta nastave i učenja na visokoškolskim ustanovama u Evropskom prostoru visokog obrazovanja razvijanjem i promovisanjem alata za procenu rada nastavnika i sistemom podsticaja, prikupljanjem i deljenjem primera dobrih praksi.