Inkluzija i različitost: otvorene prijave za novi vebinar Profformance+ projektnog tima

Inkluzija i različitost u pogledu potreba studenata je tema pete sesije u seriji tematskih vebinara koju organizuje konzorcijum Profformance+ projekta, a koja će se održati 28. februara 2024. godine od 14 do 16 časova u onlajn formatu.

Vebinar će biti posvećen primerima dobre prakse u visokom obrazovanju na temu inkluzije i različitosti, što je jedna od tematskih oblasti u okviru Profformance alata za procenu. Događaj je namenjen predavačima i upravama visokoškolskih ustanova, kao i istraživačima, donosiocima odluka i drugim učesnicima u oblasti visokog obrazovanja.

Prijavite se za učešće u ovom vebinaru do 26. februara u podne popunjavanjem registracionog formulara.

Vebinar se sastoji od dva dela. U prvom delu biće prikazani odabrani primeri dobre prakse iz zemalja koje učestvuju u projektu (Srbija, Gruzija, Mađarska i Hrvatska), a drugi deo biće posvećen detaljnijem razgovoru o jednom od prikazanih primera ili o samom Profformance alatu za procenu, po izboru učesnika.

Radni jezik vebinara je engleski, a više informacija o samom događaju i temama pročitajte na sajtu Profformance+ projekta, na kom je dostupna i agenda.

Ovaj vebinar je peti u seriji tematskih vebinara koja se zasniva na Profformance registru izvrsnosti u polju nastave sa oko 130 dobrih metodoloških praksi u visokom obrazovanju koje su pripremili nastavnici i stručne zajednice iz šest različitih država, a povodom Profformance nagrade za nastavnike u oblasti visokog obrazovanja za 2021/2022. akademsku godinu.

Profformance+ projekat sprovodi konzorcijum koji čine relevantna ministarstva iz Mađarske, Češke, Austrije i Hrvatske, kao i Ministarstvo prosvete Republike Srbije i Fondacija Tempus. Cilj projekta je da podrži unapređenje kvaliteta nastave i učenja na visokoškolskim ustanovama u Evropskom prostoru visokog obrazovanja razvijanjem i promovisanjem alata za procenu rada nastavnika i sistemom podsticaja, prikupljanjem i deljenjem primera dobrih praksi.