Konkurs je otvoren do 5. novembra 2023. godine u 23:59 časova.
Najvažnije aktivnosti savetnika za informisanje i mobilnost su:
- pružanje informacija iz delokruga rada Fondacije, posebno u vezi sa programima Erazmus+i CEEPUS i aktivnostima internacionalizacije, kroz odgovaranje na upite putem telefona, e-pošte, društvenih mreža, kao i kroz konsultacije ili direktan rad u Info centru;
- pružanje podrške institucijama kroz informisanje i razjašnjavanje procedura za učešće u programima za čije sprovođenje je Fondacija zadužena, posebno u vezi sa programom Erazmus+;
- informisanje i savetovanje potencijalnih aplikanata o korišćenju PIC/OID broja i odgovarajućih portala i alata Evropske komisije;
- planiranje, organizovanje, sprovođenje, evidencija i izveštavanje o aktivnostima Info centra;
- planiranje, organizovanje, sprovođenje, evidencija i izveštavanje o aktivnostima nacionalnog Eurodesk centra;
- planiranje, organizovanje, sprovođenje, evidencija i izveštavanje o aktivnostima koje proističu iz DiscoverEU inicijative;
- informisanje javnosti kroz pisanje vesti i ažuriranje informacija za vebsajtove Fondacije iz domena rada grupe, kao i kroz slanje informacija putem mejling liste;
- uređivanje baza obrazovnih mogućnosti i preduzimanje potrebnih radnji u cilju provere podataka pre njihovog objavljivanja;
- priprema informativno-promotivnih materijala i publikacija, organizacija obuka i događaja namenjenih zainteresovanim građanima, stipendistima, savetnicima za mobilnost, institucijama, donosiocima odluka i ključnim akterima sistema obrazovanja i mobilnosti;
- preduzimanje potrebnih aktivnosti u cilju pružanja podrške alumni mreži Fondacije i
- obavljanje drugih poslova iz opisa rada Grupe u skladu sa odlukom neposrednog rukovodioca, upravitelja i internim aktima Fondacije.
Uslovi:
- diploma visokog obrazovanja (minimum VII1 po starom režimu studija, odnosno minimum osnovne akademske studije u trajanju od četiri godine);
- poznavanje engleskog jezika na nivou C1;
- poznavanje francuskog i nemačkog jezika je poželjno;
- dobro poznavanje obrazovnog sistema
- najmanje dve godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
- sposobnost rada sa programima koji su deo Microsoft Office paketa (Word, Excel, PowerPoint);
- dobre prezentacione i komunikacione veštine;
- sposobnost za samostalan rad i za rad u timu;
- posedovanje vozačke dozvole B kategorije i sposobnost aktivne vožnje je poželjno.
Fondacija Tempus će vršiti testiranje svih kandidata koji uđu u uži izbor i to:
- Testiranje poznavanja engleskog jezika (pod šifrom).
- Testiranje poznavanja poslovne korespondencije (pod šifrom).
- Testiranje poznavanja IKT alata značajnih za radno mesto (pod šifrom).
Utvrđivanje mogućnosti uklapanja u postojeće radno okruženje kroz testove ličnosti (psihološke testove) i individualne razgovore sa kandidatima, na srpskom i engleskom jeziku, može biti organizovano za kandidate u najužem izboru.
Termini testiranja i razgovora:
- Očekivani datum testiranja (poznavanje engleskog jezika i poslovne korespondencije) je 7. novembar 2023. godine. Testiranje kandidata obaviće se u prostorijama Fondacije Tempus u Beogradu, Žabljačka 12.
- Kandidati koji uspešno urade testove biće pozvani na dalja testiranja i razgovore. Predviđeno je da razgovori sa kandidatima budu organizovani 7. novembra 2023. godine.
Molimo Vas da pročitate obaveštenje o obradi podataka o ličnosti i ukoliko ste saglasni možete se prijaviti na konkurs isključivo putem elektronske pošte na adresu hr@tempus.ac.rs
Potrebno je poslati:
- CV, tj. Biografiju, na srpskom ili engleskom jeziku, poželjno u Europass formatu
- Motivaciono pismo
Kandidati tokom prijave mogu poslati i sledeća dokumenta (dostavljanje je obavezno pre zasnivanja radnog odnosa):
- Skeniranu kopiju diplome (ili uverenja o diplomiranju)
- Uverenje o radnom stažu (skeniranu kopiju radne knjižice – ukoliko je posedujete, uverenja o volontiranju i svako drugo uverenje o radnom iskustvu)
Nepotpune i zakasnele prijave neće biti uzete u razmatranje.
Očekuje se da će početak rada biti u drugoj polovini novembra 2023. godine. Radni odnos se zasniva na određeno vreme sa mogućnošću kasnijeg zaposlenja na neodređeno vreme.
Fondacija Tempus zadržava pravo da kontaktira samo kandidate koji uđu u uži izbor, kao i pravo da poništi ili produži ovaj konkurs ili da u slučaju da prijavljeni kandidati ne zadovoljavaju tražene kriterijume, nekom od kandidata ponudi mogućnost zaposlenja za neko drugo radno mesto, a u skladu sa Pravilnikom o sistematizaciji radnih mesta Fondacije Tempus.