Aktivnosti Informativnog centra Fondacije Tempus u januaru 2021. godine

Informativni centar Fondacije Tempus (Beograd, Terazije 39, I sprat), u sklopu svog mesečnog programa aktivnosti tokom januara 2021. godine organizuje događaje:

  • Vebinar: Eurodesk – prilike za mobilnost studenata i mladih, 15. januar, 16-17 časova
  • Vebinar: Kako kreirati novi Europass CV?, 19. januar, 16-17 časova
  • Vebinar za roditelje: Kako podržati dete u procesu donošenja odluke o izboru zanimanja, 20. januar, 16-17 časova
  • Vebinar: Erazmus+ platforme i mreže za profesionalno usavršavanje nastavnika, 22.januar, 16-17 časova
  • Vebinar: Resursi za pisanje Erazmus+ projekata, 25. januar, 16-17 časova
  • Vebinar: Kako na studentsku razmenu kroz Erazmus+ program?, 26. januar, 16-17 časova
  • Vebinar: Studiraj u Srbiji, 29.  januar, 16-17 časova
  • Praktične individualne sesije uživo: Registracija OID i PIC broja, 13, 20. ili 27. januar, od 12 do 13 časova
  • Individualne konsultacije za učenike srednjih škola: Šta da radim posle mature?

Učešće u događajima drugih organizacija

  • Prezentacija: Erazmus+ studentske razmene, 28. januar, 18-19 časova, Velika sala Studentskog kulturnog centra (Kralja Milana 48), Beograd

 

Petak, 15. januar

Vebinar: Eurodesk – prilike za mobilnost studenata i mladih

Vebinar je namenjen svim studentima, mladima i osobama koje rade sa mladima (omladinskim radnicima), koji su zainteresovani da saznaju više o prilikama za mobilnost mladih u Evropi i drugim korisnim aktuelnim informacijama na tu temu. Učesnici će se upoznati sa Eurodesk bazom mogućnosti za mobilnost, koja pruža informacije i mogućnost pretrage prilika za školovanje, volontiranje, prakse i slično u inostranstvu, kao i sa novim Evropskim omladinskim portalom.

Vebinar se održava u petak, 15. januara u 16 časova, a za prijavu učešća potrebno je popuniti kratak prijavni formular, do 15. januara u 12 časova.

 

Utorak, 19. januar

Vebinar: Kako kreirati novi Europass CV?

Ova praktična onlajn sesija namenjena je studentima, učenicima, mladima, nastavnicima, zaposlenim osobama i tražiocima posla, kao i svim osobama koje žele da saznaju kako se koristi inovirana Europass platforma. Tokom vebinara će biti demonstrirano kako se registruje na platformu, kako se na njoj kreiraju, čuvaju, dele i sa nje izvoze Europass profil (portfolio), radna biografija (CV) i propratno pismo, kao i koje dodatne funkcionalnosti u svrhu obrazovanja i zapošljavanja su na raspolaganju.

Vebinar se održava u utorak, 19. januara sa početkom u 16 časova, a za prijavu učešća potrebno je popuniti kratak prijavni formular, do 19. januara u podne.

 

Sreda, 20. januar

Vebinar: „Kako podržati dete u procesu donošenja odluke o izboru zanimanja“

„Kako podržati dete u procesu donošenja odluke o izboru zanimanja“ – u okviru ove teme roditelji imaju priliku da saznaju za koje korake u izboru srednje škole / studijskog programa / zanimanja je posebno važna njihova podrška i na koji način mogu da podrže svoju decu u pripremi završnog/prijemnog ispita.

Vebinar se održava u sredu, 20. januara sa početkom u 16 časova, a za prijavu učešća potrebno je popuniti kratak prijavni formular, do 19. januara u podne.

 

Petak, 22. januar

Vebinar: Erazmus+ platforme i mreže za profesionalno usavršavanje nastavnika

Vebinar je namenjen zaposlenima u osnovnim i srednjim školama, predškolskim ustanovama i ustanovama za obrazovanje odraslih.

Pristutni će biti u prilici da se informišu o mogućnostima za profesionalno usavršavanje i povezivanje sa kolegama širom Evrope putem Erazmus+ platformi i mreža (eTwinning, School Education Gateway, EPALE, Euroguidance, Europass i Eurydice), nezavisno od toga da li već učestvuju ili planiraju učešće u Erazmus+ projektima.

Jednočasovni vebinar se održava u petak, 22. januara, sa početkom u 16 časova. Za učešće na vebinaru potrebno je popuniti kratak prijavni formular najkasnije do 22. januara u 12 časova.

 

Ponedeljak, 25. januar

Vebinar: Resursi za pisanje Erazmus+ projekata

Vebinar je namenjen predstavnicima svih vrsta organizacija i ustanova aktivnih u oblasti obrazovanja, mladih i sporta koji planiraju da u narednom periodu učestvuju u pisanju i podnošenju prijava Erazmus+ projekata.

Učesnici vebinara će moći da saznaju koje sve besplatne resurse Fondacije Tempus i Evropske komisije mogu da iskoriste prilikom osmišljavanja i pisanja Erazmus+ projekata. Između ostalog, biće reči o platformi Erasmus+ project results, informacijama dostupnim na sajtu Erazmus+ programa u Srbiji, prezentacijama, video tutorijalima, kao i o aktivnostima podrške Fondacije Tempus u toku trajanja konkursa (info dani, radionice za pisanje projekata, konsultacije).

Vebinar se održava u ponedeljak, 25. januara sa početkom u 16 časova, a za prijavu je potrebno popuniti kratak registracioni formular do 25. januara u podne.

 

Utorak, 26. januar

Vebinar: Kako na studentsku razmenu kroz Erazmus+ program?

Vebinar je namenjen aktuelnim i budućim studentima osnovnih, master i doktorskih studija na visokoškolskim ustanovama u Srbiji koji su zainteresovani da jedan deo svojih studija provedu na stipendiranoj studentskoj razmeni u inostranstvu. Na vebinaru će biti reči o uslovima učešća na Erazmus+ razmenama, visini i obuhvatu stipendija, potrebnoj dokumentaciji i načinu prijave.

Vebinar se održava u utorak, 26. januara od 16 do 17 časova, a za prijavu učešća potrebno je popuniti kratak registracioni formular, najkasnije do utorka, 26. januara, u 12 časova.

 

Petak, 29. januar

Vebinar: Studiraj u Srbiji

Fondacija Tempus organizuje vebinar u petak, 29. januara, u 16 časova, namenjen stranim studentima zainteresovanim za upis ili nastavak studija u Srbiji.

Tokom trajanja vebinara, učesnici će biti informisani o visokom obrazovanju u Srbiji i akreditovanim visokoškolskim ustanovama i programima. Osim toga, učesnici će dobiti najvažnije informacije o studiranju u Srbiji (dostupni studijski programi, trajanje studija, jezik izvođenja nastave itd). Na vebinaru će detaljnije biti predstavljena i ažurirana elektronska verzija kataloga Study in Serbia i biće objašnjene procedure upisa, kao i vremenski okvir za prijave i polaganje prijemnih ispita. Učesnici će takođe moći da dobiju odgovore i na praktična pitanja u vezi sa životom u Srbiji.

Radni jezik vebinara je engleski, a zainteresovani strani kandidati se mogu prijaviti popunjavanjem registracionog formulara do 29. januara u 12 časova po centralnoevropskom vremenu.

 

Učešće u događajima drugih organizacija

Četvrtak, 28. januar

Studentski kulturni centar, Velika sala, Beograd

Prezentacija: Erazmus+ studentske razmene

Događaj je namenjen svim studentima osnovnih, master i doktorskih studija na visokoškolskim ustanovama u Srbiji koji su zainteresovani da jedan deo svojih studija provedu u inostranstvu. Prisutni će saznati više o uslovima učešća u Erazmus+ studentskim razmenama, načinu prijavljivanja, kao i visini i obuhvatu stipendija i potrebnoj dokumentacji za prijavu.

Prezentacija će se održati 28. januara, od 18 do 19 časova, u Velikoj sali Studentskog kulturnog centa u Beogradu (Kralja Milana 48). Broj učesnika će biti biti ograničen i usklađen sa aktuelnim epidemiološkim merama.

Svi zainteresovani za učešće mogu se prijaviti putem kratkog prijavnog formulara, najkasnije do 27. januara u 12 časova.

 

Stalne aktivnosti tokom januara

Sreda, 13, 20, 27. januar

Praktične individualne sesije uživo: Registracija OID i PIC broja

Predstavnici svih organizacija i institucija (škola, predškolskih i visokoškolskih ustanova, nevladinih organizacija…) koje planiraju da učestvuju prvi put u Erazmus+ projektima, a potrebna im je podrška pri registraciji OID i/ili PIC broja (jedinstvenih identifikatora koji se koriste u prijavama Erazmus+ projekata), mogu se prijaviti za individualne sesije u Informativnom centru Fondacije Tempus u Beogradu.

Individualne sesije se obavezno unapred dogovaraju u jednom od raspoloživih termina, za šta je potrebno da zainteresovani minimum dva dana unapred iskažu interesovanje pozivom Info centru (011/3342-430, opcija 1, 10-18 časova) ili slanjem poruke na e-poštu: info@tempus.ac.rs. Raspoloživi termini su: 13, 20. i 27. januar od 12 do 13 časova.

 

Individualne konsultacije za učenike srednjih škola: Šta da radim posle mature?

Fondacija Tempus – Euroguidance centar organizuje za maturante individualne konsultacije – razgovore sa psihologom/savetnikom, kao još jedan način podrške prilikom donošenja odluke na pitanje: „Šta da radim posle mature?“. U ovom trenutku, razgovori se obavljaju isključivo putem Skajpa, a svoj razgovor možete zakazati popunjavanjem kratkog registracionog formulara.

Facebook live chat

Pored mejla i telefona, svi zainteresovani na raspolaganju imaju i mogućnost direktnog informisanja putem društvene mreže Facebook, korišćenjem chat opcije.