Informativni centar Fondacije Tempus (Beograd, Terazije 39, I sprat), u sklopu svog mesečnog programa aktivnosti tokom novembra 2020. godine organizuje događaje:
- Vebinar: Erazmus+ platforme i mreže za profesionalno usavršavanje nastavnika, 10. novembar, 12:30-13.15 časova
- Vebinar: Erazmus Mundus zajednički master programi, 13. novembar, 16-17 časova
- Vebinar: Kako kreirati novi Europass CV?, 17. novembar, 16-17 časova
- Vebinar: Eurodesk – prilike za mobilnost studenata i mladih, 19. novembar, 16-17 časova
- Vebinar: Upoznaj zanimanja, 23. novembar, 12.30-13.15 časova
- Vebinar: Erasmus+ project results – pretraga baze odobrenih projekata i organizacija, 24. novembar, 16-17 časova
- Vebinar: Studiraj u Srbiji, 30. novembar, 16-17 časova
- Praktične individualne sesije uživo: Registracija OID i PIC broja, 4, 18. i 25. novembar, 12-13 časova
- Individualne konsultacije za učenike srednjih škola: Šta da radim posle mature?
Učešće u događajima drugih organizacija i institucija
- Prezentacija: Erazmus+ mobilnost nastavnika iz Srbije, 5. novembar, 18-19 časova, Studentski kulturni centar, Beograd
- Prezentacija: Mogućnosti za mobilnost studenata kroz programe Erazmus+ i CEEPUS, 12. novembar, 17-18 časova, Studentski kulturni centar, Kragujevac
- Sajam studentskih praksi i zapošljavanja Univerziteta u Nišu, 12. novembar
Utorak, 10. novembar
Vebinar: Erazmus+ platforme i mreže za profesionalno usavršavanje nastavnika
Vebinar je namenjen zaposlenima u osnovnim i srednjim školama, predškolskim ustanovama i ustanovama za obrazovanje odraslih.
Prisutni će biti u prilici da se informišu o mogućnostima za profesionalno usavršavanje i povezivanje sa kolegama širom Evrope putem Erazmus+ platformi i mreža (eTwinning, School Education Gateway, EPALE, Euroguidance, Europass i Eurydice), nezavisno od toga da li već učestvuju ili planiraju učešće u Erazmus+ projektima.
Vebinar se održava u utorak, 10. novembra od 12.30 do 13.15 časova, a za prijavu je potrebno popuniti kratak registracioni formular najkasnije do 10. novembra u 10 časova.
Petak, 13. novembar
Vebinar: Erazmus Mundus zajednički master programi
Vebinar je namenjen svim aktuelnim i svršenim studentima, koji žele da se informišu o mogućnosti za konkurisanje za upis na celokupne stipendirane master studije na nekom od Erazmus Mundus zajedničkih master programa u akademskoj 2021/2022. godini.
Na vebinaru će, između ostalog, biti reči o katalogu dostupnih master programa, uslovima i načinu prijave, najčešće traženoj dokumentaciji, kao i obuhvatu stipendija. Učesnici će takođe imati priliku da od alumniste programa saznaju više o toku prijave, selekcije i studiranja na jednom od zajedničkih master programa.
Vebinar se održava u petak, 13. novembra, sa početkom u 16 časova. Za prijavu učešća potrebno je popuniti kratak prijavni formular najkasnije do 13. novembra u podne.
Utorak, 17. novembar
Vebinar: Kako kreirati novi Europass CV?
Ova praktična onlajn sesija namenjena je studentima, učenicima, mladima, nastavnicima, zaposlenim osobama i tražiocima posla, kao i svim osobama koje žele da saznaju kako se koristi inovirana Europass platforma. Tokom vebinara će biti demonstrirano kako se registruje na platformu, kako se na njoj kreiraju, čuvaju, dele i sa nje izvoze Europass profil (portfolio), radna biografija (CV) i propratno pismo, kao i koje dodatne funkcionalnosti u svrhe obrazovanja i zapošljavanja su na raspolaganju.
Vebinar se održava u utorak, 17. novembra sa početkom u 16 časova, a za prijavu učešća potrebno je popuniti kratak prijavni formular, do 17. novembra u podne.
Četvrtak, 19. novembar
Vebinar: Eurodesk – prilike za mobilnost studenata i mladih
Vebinar je namenjen svim studentima, mladima i osobama koje rade sa mladima (omladinskim radnicima), koji su zainteresovani da saznaju više o prilikama za mobilnost mladih u Evropi i drugim korisnim aktuelnim informacijama na tu temu. Učesnici će se upoznati sa Eurodesk bazom mogućnosti za mobilnost, koja pruža informacije i mogućnost pretrage prilika za školovanje, volontiranje, prakse i slično u inostranstvu, kao i sa Evropskim omladinskim portalom.
Vebinar se održava u četvrtak, 19. novembra u 16 časova, a za prijavu učešća potrebno je popuniti kratak prijavni formular, do 19. novembra u 12 časova.
Ponedeljak, 23. novembar
U okviru ovog interaktivnog predavanja učenici imaju priliku da saznaju na koje načine mogu da prikupe informacije o zanimanjima, fakultetima kao i da opišu karakteristike zanimanja i studijskih programa koji su njima važni i značajni.
Vebinar se održava u ponedeljak, 23. novembra u 12.30 do 13.15. Za prijavu za učešće na vebinaru potrebno je popuniti kratak registracioni formular. Rok za prijavu je petak, 20. novembar u 16 časova.
Utorak, 24. novembar
Vebinar: Erasmus+ project results – pretraga baze odobrenih projekata i organizacija
Vebinar je pre svega namenjen predstavnicima organizacija i ustanova u oblasti obrazovanja, mladih i sporta koji planiraju da u narednom ciklusu učestvuju u prijavama Erazmus+ projekata ili saznaju i koriste rezultate sprovedenih projekata, ali i predstavnicima ostalih organizacija i ustanova, kao i pojedincima koji žele da saznaju više o Erasmus+ project results –platformi svih do sada odobrenih Erazmus+ projekata.
Učesnici vebinara će moći da saznaju šta sve sadrži ova platforma, kako se vrši pretraga projekata i organizacija koje su u njima učestvovale i na taj način je iskoriste kao inspiraciju za svoje buduće projekte i potragu za partnerskim organizacijama.
Vebinar se održava u utorak, 24. novembra u 16 časova, a za prijavu je potrebno popuniti kratak registracioni formular do 24. novembra u 12 časova.
Ponedeljak, 30. novembar
Fondacija Tempus organizuje vebinar u ponedeljak, 30. novembra, sa početkom u 16 časova, namenjen stranim studentima zainteresovanim za upis ili nastavak studija u Srbiji.
Tokom trajanja vebinara, učesnici će biti informisani o visokom obrazovanju u Srbiji i dostupnim akreditovanim visokoškolskim ustanovama i programima. Osim toga, učesnici će dobiti najvažnije informacije o studiranju u Srbiji (nivo studija, trajanje studija, jezik izvođenja nastave itd). Na vebinaru će detaljnije biti predstavljena ažurirana elektronska verzija kataloga Study in Serbia i biće objašnjene procedure upisa, vremenski okvir za prijave i polaganje prijemnih ispita. Učesnici će takođe biti u prilici da dobiju odgovore i na pitanja u vezi sa životom u Srbiji.
Vebinar se održava na engleskom jeziku, a zainteresovani strani studenti se mogu prijaviti popunjavanjem registracionog formulara najkasnije do 30. novembra u podne.
Učešće u događajima drugih organizacija i institucija
Četvrtak, 5. novembar
Studentski kulturni centar, Beograd
Prezentacija: Erazmus+ mobilnost nastavnika iz Srbije
Događaj se održava u četvrtak, 05.11.2020. godine od 18 do 19 časova u Studentskom kulturnom centru Beograd (Mala sala) i namenjen je zaposlenima u osnovnim i srednjim školama, kao i predškolskim ustanovama.
Prisutni će biti u prilici da se informišu o tome kako izgleda mobilnost nastavnika sprovedena kroz Erazmus+ program, koje aktivnosti direktori, nastavnici i stručni saradnici škola i predškolskih ustanova iz Srbije mogu sprovoditi u inostranstvu, koja se znanja i veštine mobilnošću mogu steći i unaprediti i zašto je sve to važno i za pojedince i za njihove ustanove. Prisutni će takođe saznati šta je potrebno preduzeti u cilju podnošenja projekta mobilnosti na predstojećem konkursu. O navedenim temama će iz prve ruke govoriti dve nastavnice iz srednjih stručnih škola iz Beograda, kao i predstavnik Fondacije Tempus – Nacionalne agencije za Erazmus+ program u Srbiji.
Domaćin događaja je Studentski kulturni centar Beograd, a u cilju poštovanja epidemioloških mera broj učesnika je ograničen. Zainteresovani za učešće se mogu prijaviti i Info centru Fondacije Tempus putem mejla (info@tempus.ac.rs), nakon čega će dan pre događaja (4.11.2020.) biti obavešteni o statusu prijave, u skladu sa brojem potencijalno preostalih slobodnih mesta.
Četvrtak, 12. novembar
Studentski kulturni centar, Kragujevac
Prezentacija: Mogućnosti za mobilnost studenata kroz programe Erazmus+ i CEEPUS
Prezentacija se održava u četvrtak, 12. novembra sa početkom u 17 časova, u sali Studentskog kulturnog centra Kragujevac i namenjena je aktuelnim i budućim studentima zainteresovanim za mobilnost.
Tokom prezentacije prisutni će dobiti odgovore na pitanja kako otići na strani univerzitet na stipendiranu studentsku razmenu na osnovnim, master ili doktorskim studijama kroz Erazmus+ i CEEPUS programe, šta su Erazmus Mundus zajednički master programi, kao i koji resursi su na raspolaganju pri potrazi i prijavi za navedene, kao i druge vrste mobilnosti.
Četvrtak, 12. novembar
Sajam studentskih praksi i zapošljavanja Univerziteta u Nišu (onjaln)
Fondacija Tempus učestvuje na onlajn Sajmu studentskih praksi i zapošljavanja koji 12. novembra organizuje Centar za razvoj karijere studenata i istraživača Univerziteta u Nišu uz podršku Studentskog parlamenta Mašinskog fakulteta u Nišu.
Posetiocima sajma će biti predstavljen novi Europass elektronski portfolio za predstavljanje veština, znanja i iskustava i upravljanje karijerom, studijama i obrazovanjem.
Stalne aktivnosti tokom novembra
Sreda, 4, 18. i 25. novembar
Praktične individualne sesije uživo: Registracija OID i PIC broja
Predstavnici svih organizacija i institucija (škola, predškolskih i visokoškolskih ustanova, nevladinih organizacija…) koje planiraju da učestvuju prvi put u Erazmus+ projektima, a potrebna im je podrška da registruju OID ili/i PIC broj – jedinstvene identifikatore koji se koriste u prijavama Erazmus+ projekata – moći će to da urade uz podršku i vođenje tokom individualne sesije u Informativnom centru Fondacije Tempus u Beogradu.
Individualne sesije se obavezno unapred dogovaraju u jednom od raspoloživih termina, za šta je potrebno da zainteresovani minimum dva dana unapred iskažu interesovanje pozivom Info centru (011-3342-430, opcija 1, 10-18 časova) ili slanjem poruke na e-poštu: info@tempus.ac.rs. Raspoloživi termini su: 04, 18. i 25. novembar od 12 do 13 časova.
Individualne konsultacije za učenike srednjih škola: Šta da radim posle mature?
Fondacija Tempus – Euroguidance centar organizuje za maturante individualne konsultacije – razgovore sa psihologom/savetnikom, kao još jedan način podrške prilikom donošenja odluke na pitanje: „Šta da radim posle mature?“. U ovom trenutku, razgovori se obavljaju isključivo putem skajpa, a svoj razgovor možete zakazati popunjavanjem kratkog registracionog formulara.
Facebook live chat
Pored mejla i telefona, svi zainteresovani na raspolaganju imaju i mogućnost direktnog informisanja putem društvene mreže Facebook, korišćenjem chat opcije.
Svake srede od 16 do 17 časova i svakog petka od 12 do 13 časova, predstavnici Fondacije Tempus su na raspolaganju za pitanja putem live chat komunikacije na društvenoj mreži Facebook.
Za sve dodatne informacije možete kontaktirati Fondaciju Tempus putem telefona 011 33 42 430 (opcija 1) ili putem mejla info@tempus.ac.rs.