Aktivnosti Informativnog centra Fondacije Tempus u aprilu 2020. godine

Informativni centar Fondacije Tempus (Beograd, Terazije 39, I sprat), u sklopu svog mesečnog programa aktivnosti tokom aprila  2020. godine organizuje događaje:


Petak, 3. april

Vebinar: Erazmus+ sport: projekti Malih kolaborativnih partnerstava

Jednočasovni vebinar namenjen je predstavnicima sportskih klubova, društava, saveza, udruženja, kao i drugim organizacijama i ustanovama aktivnim u oblasti sporta, koji žele da saznaju više o projektima Malih kolaborativnih partnerstava u oblasti sporta u okviru Erazmus+ programa (rok produžen do 21. aprila 2020. godine). Učesnici vebinara će imati priliku da se informišu o uslovima učešća i pravilima finansiranja projekata Malih kolaborativnih partnerstava, kao i da dobiju praktična uputstva za podnošenje predloga projekata.

Vebinar se održava u petak, 3. aprila, od 13 do 14 časova. Za prijavu je potrebno popuniti kratak registracioni formular najkasnije do 3. aprila u 10 časova.


Utorak, 7. april

Vebinar: Kako da samostalno učim? – saveti za uspešno učenje kod kuće

U okviru ovog interaktivnog predavanja učenici imaju priliku da unaprede svoje veštine učenja i organizacije i saznaju nešto više o raznovrsnim pristupima učenju.

Vebinar se održava u utorak 9. aprila, sa početkom u 12.30 i trajaće do 13.15 časova.

Za prijavu za učešće na vebinaru potrebno je popuniti kratak registracioni formular, a rok za prijavu je 6. april u 12 časova.


Četvrtak, 9. april

Vebinar: Kako savladati tremu pred završni ispit

U okviru ove teme učenici osnovnih škola će imati priliku da saznaju različite načine za prevazilaženje treme i osmisle svoj plan za suočavanje sa tremom prilikom polaganja završnog ispita.

Vebinar se održava u četvrtak 9. aprila, sa početkom u 12.30 i trajaće do 13.15 časova.

Za prijavu za učešće na vebinaru potrebno je popuniti kratak registracioni formular, a rok za prijavu je 8. april u 12 časova.


Petak, 10. april

Vebinar: Registracija OID/PIC – najčešća pitanja i nedoumice

Vebinar je namenjen predstavnicima svih organizacija i institucija (škola, predškolskih i visokoškolskih ustanova, nevladinih organizacija…) koje prvi put planiraju da učestvuju u Erazmus+ projektima i nemaju registrovan OID/PIC broj, kao i svim zainteresovanim koji žele da saznaju više o postupku registracije OID/PIC broja – jedinstvenix identifikatora za učestvovanje u Erazmus+ projektima.

Na vebinaru će biti prezentovan postupak registracije OID/PIC broja kroz odgovore na najčešće postavljana pitanja korisnika. Ohrabruje se aktivno učešće svih učesnika, koji će kroz interaktivnu formu vebinara imati priliku da otklone nedoumice u vezi sa procedurom registracije OID/PIC broja.

Vebinar se održava u petak, 10. aprila sa početkom u 13 časova, a prijava se vrši popunjavanjem kratkog registracionog formulara, do 10. aprila u 10 časova.


Ponedeljak, 13. april

Vebinar: Erasmus+ project results – pretraga baze odobrenih projekata i organizacija

Vebinar je pre svega namenjen predstavnicima organizacija i ustanova u oblasti obrazovanja, mladih i sporta koji planiraju da u narednom periodu učestvuju u prijavama Erazmus+ projekata ili saznaju i koriste rezultate sprovedenih projekata, ali i predstavnicima ostalih organizacija i ustanova, kao i pojedincima koji žele da saznaju više o Erasmus+ project results –platformi svih do sada odobrenih Erazmus+ projekata.

Učesnici vebinara će moći da saznaju šta sve sadrži ova platforma, kako se vrši pretraga projekata i organizacija koje su u njima učestvovale, i na taj način je iskoriste je kao inspiraciju za svoje buduće projekte i potragu za partnerskim organizacijama.

Vebinar se održava u ponedeljak, 13. aprila u 13 časova, a za prijavu je potrebno popuniti kratak registracioni formular do 13. aprila u 10 časova.


Sreda, 15. april

Vebinar: Prilike za mobilnost mladih i studenata – Eurodesk opportunity finder i European Youth Portal

Vebinar je namenjen svim studentima, mladima i osobama koje rade sa mladima (omladinskim radnicima), koji su zainteresovani za mobilnost u inostranstvu. Učesnici će saznati više o Eurodesk bazi mogućnosti za mobilnost, koja pruža informacije i mogućnost pretrage prilika za školovanje, volontiranje, prakse i slično u inostranstvu, kao i o Evropskom portalu za mlade koji daje dodatne informacije u svrhu planiranja putovanja, poput saveta, iskustava mladih sa mobilnosti, organizacija koje učestvuju u programima volontiranja i slično.

Vebinar se održava u sredu, 15. aprila u 13 časova, a za prijavu učešća potrebno je popuniti kratak prijavni formular, do 15. aprila u 10 časova.


Sreda, 22. april

Vebinar: Erazmus+ platforme i mreže za profesionalno usavršavanje nastavnika

Vebinar je namenjen zaposlenima u osnovnim i srednjim školama, predškolskim ustanovama i ustanovama za obrazovanje odraslih. Vebinar se održava 22. aprila sa početkom u 13 časova.

Prisutni će biti u prilici da se informišu o mogućnostima za profesionalno usavršavanje i povezivanje sa kolegama širom Evrope, putem Erazmus+ platformi i mreža (eTwinning, School Education Gateway, EPALE, Euroguidance, Europass i Eurydice), a nezavisno od toga da li već učestvuju ili planiraju učešće u Erazmus+ projektima.

Za prijavu na događaj je potrebno popuniti kratak registracioni formular najkasnije do 22. aprila u 10 časova.


Četvrtak, 23. april

Vebinar: Kako savladati tremu pred prijemni ispit

U okviru ove teme učenici srednjih škola će imati priliku da se saznaju različite načine za prevazilaženje treme i osmisle svoj plan za suočavanje sa tremom prilikom polaganja prijemnog ispita.

Vebinar se održava u četvrtak 23. aprila, sa početkom u 12.30 i trajaće do 13.15 časova.

Za prijavu za učešće na vebinaru potrebno je popuniti kratak registracioni formular, a rok za prijavu je 22. april u 12 časova.


Četvrtak, 30. april

Vebinar: Studiraj u Srbiji

Fondacija Tempus organizuje vebinar u četvrtak, 30. aprila, sa početkom u 16 časova, namenjen stranim studentima zainteresovanim za upis ili nastavak studija u Srbiji.

Tokom trajanja vebinara, učesnici će biti informisani o visokom obrazovanju u Srbiji i o dostupnim akreditovanim visokoškolskim ustanovama i programima. Osim toga, učesnici će dobiti najvažnije informacije o studijama u Srbiji (nivo studija, trajanje studija, jezik izvođenja nastave itd). Na vebinaru će detaljnije biti predstavljen katalog Study in Serbia i biće objašnjene procedure upisa i dobijanja vize, vremenski okvir za prijave i polaganje prijemnih ispita, a učesnici će biti u prilici i da dobiju odgovore na pitanja u vezi sa životom u Srbiji.

Vebinar se održava na engleskom jeziku, a zainteresovani strani studenti se mogu prijaviti popunjavanjem registracionog formulara najkasnije do 30. aprila u 13 časova.


Stalne aktivnosti tokom aprila

Individualne konsultacije za učenike srednjih škola: Šta da radim posle mature?

Fondacija Tempus – Euroguidance centar organizuje za maturante individualne konsultacije – razgovore sa psihologom/savetnikom, kao još jedan način podrške prilikom donošenja odluke na pitanje: „Šta da radim posle mature?“. Tokom meseca aprila konsultacije se održavaju isključivo onlajn, putem Skajpa, svakog četvrtka (2, 9, 16, 23, 30. april) u periodu od 14 do 17 časova.

Za prijavu na individualne konsultacije je potrebno popuniti kratak registracioni formular. 

Facebook live chat

Svi oni koji nisu u mogućnosti da posete Informativni centar Fondacije Tempus i iz prve ruke dobiju željene informacije, pored mejla i telefona, na raspolaganju imaju i mogućnost direktnog informisanja putem društvene mreže Facebook, korišćenjem chat opcije.

Svake srede od 16-17 časova i svakog petka od 12-13 časova, predstavnici Fondacije Tempus su na raspolaganju za pitanja putem live chat komunikacije na društvenoj mreži Facebook.

Za sve dodatne informacije možete posetiti Informativni centar Fondacije Tempus svakog radnog dana od 10 do 18 časova na adresi Terazije 39/I, Beograd, kao i kontaktirati putem telefona 011 33 42 430 (opcija 1) ili putem mejla info@tempus.ac.rs.