Aktivnosti Informativnog centra Fondacije Tempus u februaru 2021. godine

Informativni centar Fondacije Tempus (Beograd, Terazije 39, I sprat), u sklopu svog mesečnog programa aktivnosti tokom februara 2021. godine organizuje događaje: 

 

Petak, 5. februar

Vebinar: Mogućnosti za volontiranje mladih u Evropi

Vebinar je namenjen svim studentima i mladim osobama koje su zainteresovane da saznaju više o programima i prilikama za kratkoročno i dugoročno volontiranje u Evropi i šire. Učesnici će se upoznati sa volonterskim projektima kroz program EU Evropska inicijativa za solidarnost, ali i drugim volonterskim prilikama koje je moguće pronaći putem baze mogućnosti za mobilnost evropske mreže Eurodesk.

Vebinar se održava u petak, 5. februara u 16 časova, a za prijavu učešća potrebno je popuniti kratak prijavni formular, do 5. februara u 12 časova.

Četvrtak, 11. februar

Vebinar: Kako na studentsku razmenu kroz Erazmus+ program?

Vebinar je namenjen aktuelnim i budućim studentima osnovnih, master i doktorskih studija na visokoškolskim ustanovama u Srbiji koji su zainteresovani da jedan deo svojih studija provedu na stipendiranoj studentskoj razmeni u inostranstvu. Na vebinaru će biti reči o uslovima učešća na Erazmus+ razmenama, visini i obuhvatu stipendija, potrebnoj dokumentaciji i načinu prijave.

Vebinar se održava u četvrtak, 11. februara od 16 do 17 časova, a za prijavu učešća potrebno je popuniti kratak registracioni formular, najkasnije do 11. februara, u 12 časova.

Sreda 17. februar, četvrtak 18. februar i petak 19. februar

Onlajn radionice za učenike srednjih škola: Podrška u nalaženju odgovora na pitanjeŠta posle mature

Tokom februara, Euroguidance centar nastavlja da organizuje aktivnosti podrške učenicima završnih razreda srednjih škola koji tragaju za odgovorom na pitanje „Šta posle mature?”. Radionice „Šta posle mature?”imaju za cilj da pomognu učenicima završnih razreda srednje škole da kroz interaktivne vežbe nađu odgovore na njima važna pitanja o budućim koracima u karijeri nakon završetka srednje škole.

Radionice za srednjoškolce se održavaju onlajn, putem Microsoft Teams platforme, od 10.00 do 11.30časova.

„Prepoznaj svoje jake strane“, sreda, 17. februar – u okviru ove teme učenici imaju priliku da opišu svoje veštine, radne navike, osobine i interesovanja i kako da ih povežu sa različitim zanimanjima, radnim mestima i studijskim programima.

Upoznaj zanimanja, četvrtak, 18. februar – u okviru ove teme učenici imaju priliku da saznaju na koje načine mogu da prikupe informacije, kao i da opišu karakteristike zanimanja i studijskih programa koji su njima važni i značajni.

„Istraži svoje karijerne opcije“, petak 19. februar – u okviru ove teme učenici stvaraju svoje opcije karijere kroz niz praktičnih vežbi kroz koje razmatraju različite opcije, npr. rangiranje studijskih programa, zanimanja.

Učenici se mogu prijaviti za učešće na jednoj ili na sve tri radionice. Kako je broj učesnika ograničen na 20, prednost će imati učenici koji su se prijavili za sve tri radionice. Za prijavu je potrebno popuniti kratak registracioni formular, najkasnije do 12. februara u 12 časova. 

Četvrtak, 18. februar

Predavanje za studente: Istraži svoje karijerne opcije

U saradnji sa Studentskim kulturnim centrom Beograd, Fondacija Tempus – Nacionalni Euroguidance centar organizuje predavanje namenjeno studentima u okviru koga će prisutni moći da saznaju kako da prikupe informacije o razvoju karijere (upoznavanje zanimanja, načini za stručno usavršavanje, veštine bitne za pronalaženje prvog posla), koje opcije su na raspolaganju za usavršavanje tokom različitih faza studiranja (biranje mobilnosti tokom studija, izbor prakse, opcije za nastavak studija) i upoznaju se sa tehnikama donošenja odlua za formulisanje ličnih opcija karijernog razvoja.

Ovo jednočasovno predavanje se održava 18. februara u 18 časova u Velikoj sali SKC Beograd (Kralja Milana 48), a vode ga osobe sa višegodišnjim iskustvom u oblasti karijernog vođenja i savetovanja i radu sa učenicima i studentima na ovu temu. Za učešće nije potrebna registracija, a za prisustvo je potrebno pridržavanje svih aktuelnih epidemiloških mera. 

Petak, 19. februar

Vebinar: Kako koristiti novi Europass u radu sa učenicima i mladima? 

Vebinar je namenjen nastavnicima i omladinskim radnicima koji sa učenicima i mladima sprovode, ili su zainteresovani za sprovođenje, aktivnosti na predstavljanju znanja i veština kroz radnu biografiju (CV).

Učesnici će saznati kako se koristi inovirana Europass platforma za kreiranje ličnog profila, CV-a i motivacionog pisma, i kako se ona može iskoristiti u kontekstu rada sa učenicima i mladima na prepoznavanju, samoproceni, definisanju i predstavljanju veština i znanja.

Vebinar se održava u petak, 19. februara sa početkom u 16 časova, a za prijavu učešća potrebno je popuniti kratak prijavni formular, do 19. februara u podne.

Sreda, 24. februar

Vebinar: Resursi za pisanje Erazmus+ projekata

Vebinar je namenjen predstavnicima svih vrsta organizacija i ustanova aktivnih u oblasti obrazovanja, mladih i sporta koji planiraju da u narednom periodu učestvuju u pisanju i podnošenju prijava Erazmus+ projekata.

Učesnici vebinara će moći da saznaju koje sve besplatne resurse Fondacije Tempus i Evropske komisije mogu da iskoriste prilikom osmišljavanja i pisanja Erazmus+ projekata. Između ostalog, biće reči o platformi Erasmus+ project results, informacijama dostupnim na sajtu Erazmus+ programa u Srbiji, prezentacijama, video tutorijalima, kao i o aktivnostima podrške Fondacije Tempus u toku trajanja konkursa (info dani, radionice za pisanje projekata, konsultacije).

Vebinar se održava u sredu, 24. februara sa početkom u 16 časova, a za prijavu je potrebno popuniti kratak registracioni formular do 24. februara u podne.

Petak, 26. februar

Vebinar: Studiraj u Srbiji

Fondacija Tempus organizuje vebinar u petak, 26. februara, u 16 časova, namenjen stranim studentima zainteresovanim za upis ili nastavak studija u Srbiji.

Tokom trajanja vebinara, učesnici će biti informisani o visokom obrazovanju u Srbiji i akreditovanim visokoškolskim ustanovama i programima. Osim toga, učesnici će dobiti najvažnije informacije o studiranju u Srbiji (dostupni studijski programi, trajanje studija, jezik izvođenja nastave itd). Na vebinaru će detaljnije biti predstavljena i ažurirana elektronska verzija kataloga Study in Serbia i biće objašnjene procedure upisa, kao i vremenski okvir za prijave i polaganje prijemnih ispita. Učesnici će takođe moći da dobiju odgovore i na praktična pitanja u vezi sa životom u Srbiji.

Radni jezik vebinara je engleski, a zainteresovani strani kandidati se mogu prijaviti popunjavanjem registracionog formulara do 26. februara u 12 časova.

Stalne aktivnosti tokom decembra

Sreda, 3, 10, 17. i 24. februar

Praktične individualne sesije uživo: Registracija OID i PIC broja

Predstavnici svih organizacija i institucija (škola, predškolskih i visokoškolskih ustanova, nevladinih organizacija…) koje planiraju da učestvuju prvi put u Erazmus+ projektima, a potrebna im je podrška pri registraciji OID i/ili PIC broja (jedinstvenih identifikatora koji se koriste u prijavama Erazmus+ projekata), mogu se prijaviti za individualne sesije u Informativnom centru Fondacije Tempus u Beogradu.

Individualne sesije se obavezno unapred dogovaraju u jednom od raspoloživih termina, za šta je potrebno da zainteresovani minimum dva dana unapred iskažu interesovanje pozivom Info centru (011/3342-430, opcija 1, 10-18 časova) ili slanjem poruke na e-poštu: info@tempus.ac.rs. Raspoloživi termini su: 3, 10, 17. i 24. februar od 12 do 13 časova.

Individualne konsultacije za učenike srednjih škola: Šta da radim posle mature?

Fondacija Tempus – Euroguidance centar organizuje za maturante individualne konsultacije – razgovore sa psihologom/savetnikom, kao još jedan način podrške prilikom donošenja odluke na pitanje: „Šta da radim posle mature?“. U ovom trenutku, razgovori se obavljaju isključivo putem Skajpa, a svoj razgovor možete zakazati popunjavanjem kratkog registracionog formulara.

Facebook live chat

Pored mejla i telefona, svi zainteresovani na raspolaganju imaju i mogućnost direktnog informisanja putem društvene mreže Facebook, korišćenjem chat opcije.

Svake srede od 16 do 17 časova i svakog petka od 12 do 13 časova, predstavnici Fondacije Tempus su na raspolaganju za pitanja putem live chat komunikacije na društvenoj mreži Facebook.

Za sve dodatne informacije možete kontaktirati Fondaciju Tempus putem telefona 011 33 42 430 (opcija 1) ili putem mejla info@tempus.ac.rs.