Fondacija Tempus u okviru Grupe za opšte poslove raspisuje konkurs za radno mesto:
Asistent za tehničke poslove
Konkurs je zatvoren.
Najvažnije aktivnosti asistenta za tehničke poslove su:
- operativno održavanje i administriranje službenih vozila Fondacije;
- obavljanje vozačkih i kurirskih poslova za potrebe Fondacije;
- prijem, zavođenje i slanje pošte Fondacije;
- podrška u organizaciji događaja Fondacije;
- unošenje kontakata u evidencije Fondacije;
- staranje o službenim prostorijama Fondacije;
- vršenje sitnih popravki u prostorijama Fondacije;
- nabavke kancelarijskog i potrošnog materijala;
- skeniranjei fotokopiranje dokumenata, kao i ostali administrativni poslovi;
- arhiviranje dokumentacije;
- tehnička i administrativna podrška u svakodnevnom radu Grupe i Fondacije;
- praćenje tekućih aktivnosti Fondacije radi obavljanja posla iz svog delokruga;
- obavljanje i drugih poslova u skladu sa odlukom neposrednog rukovodioca i internim aktima Fondacije.
Uslovi:
- diploma srednjeg obrazovanja – koja odgovara starom III ili IV nivou stručne spreme (gimnazija ili srednja stručna škola);
- poznavanje engleskog jezika na nivou B1;
- najmanje godinu dana radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
- dve godine na radnom mestu vozača je poželjno;
- sposobnost rada sa programima koji su deo Microsoft Office paketa (Word, Excel, PowerPoint);
- dobre komunikacione veštine;
- sposobnost za samostalan rad i za rad u timu;
- posedovanje vozačke dozvole B kategorije da je osoba aktivan vozač.
Fondacija Tempus će vršiti testiranje svih kandidata koji uđu u uži izbor i to:
- Testiranje poznavanja engleskog jezika (pod šifrom).
- Testiranje poznavanja poslovne korespondencije (pod šifrom).
- Testiranje poznavanja IKT alata značajnih za radno mesto (pod šifrom).
Utvrđivanje mogućnosti uklapanja u postojeće radno okruženje kroz testove ličnosti (psihološke testove) i individualne razgovore sa kandidatima, na srpskom i engleskom jeziku, može biti organizovano za kandidate u najužem izboru.
Termini testiranja i razgovora:
- Očekivani datum testiranja (poznavanje engleskog jezika, poslovne korespondencije i IKT alata značajnih za radno mesto) je 12. decembar 2022. godine. Testiranje kandidata obaviće se u prostorijama Fondacije Tempus u Beogradu, Žabljačka 12.
- Kandidati koji uspešno urade testove biće pozvani na dalja testiranja i razgovore. Predviđeno je da razgovori sa kandidatima budu organizovani tokom druge polovine decembra 2022. godine.
Molimo Vas da pročitate obaveštenje o obradi podataka o ličnosti i ukoliko ste saglasni možete se prijaviti na konkurs isključivo putem elektronske pošte na adresu hr@tempus.ac.rs
Potrebno je poslati:
- CV, tj. Biografiju, na srpskom ili engleskom jeziku, poželjno u Europass formatu
- Motivaciono pismo
Kandidati tokom prijave mogu poslati i sledeća dokumenta (dostavljanje je obavezno pre zasnivanja radnog odnosa):
- Skeniranu kopiju diplome (ili uverenja o diplomiranju)
- Uverenje o radnom stažu (skeniranu kopiju radne knjižice – ukoliko je posedujete, uverenja o volontiranju i svako drugo uverenje o radnom iskustvu)
Nepotpune i zakasnele prijave neće biti uzete u razmatranje.
Očekuje se da će početak rada biti u prvoj polovini januara 2023. godine. Radni odnos se zasniva na određeno vreme sa mogućnošću kasnijeg zaposlenja na neodređeno vreme.
Fondacija Tempus zadržava pravo da kontaktira samo kandidate koji uđu u uži izbor, kao i pravo da poništi ili produži ovaj konkurs ili da u slučaju da prijavljeni kandidati ne zadovoljavaju tražene kriterijume, nekom od kandidata ponudi mogućnost zaposlenja za neko drugo radno mesto, a u skladu sa Pravilnikom o sistematizaciji radnih mesta Fondacije Tempus.