Aktivnosti Informativnog centra Fondacije Tempus u martu 2021. godine

Informativni centar Fondacije Tempus (Beograd, Terazije 39, I sprat), u sklopu svog mesečnog programa aktivnosti tokom marta 2021. godine organizuje događaje:

Učešće u događajima drugih organizacija

  • Virtuelni sajam obrazovanja ”EDUfair, 11. mart, od 14 do 18 časova
  • Virtuelni sajam obrazovanja ”Putokazi”, 24-26. mart

Petak, 5. mart

Vebinar: Eurodesk – prilike za mobilnost studenata i mladih

 Vebinar je namenjen svim studentima, mladima i osobama koje rade sa mladima (omladinskim radnicima), koji su zainteresovani da saznaju više o prilikama za mobilnost mladih u Evropi i drugim korisnim aktuelnim informacijama na tu temu. Učesnici će se upoznati sa Eurodesk sajtomEurodesk bazom mogućnosti za mobilnost, koja pruža informacije i mogućnost pretrage prilika za školovanje, volontiranje, prakse i slično u inostranstvu, kao i sa novim Evropskim portalom za mlade.

Vebinar se održava u petak, 5. marta u 16 časova, a za prijavu učešća potrebno je popuniti kratak prijavni formular, do 5. marta u 12 časova.

Utorak, 9. mart

Vebinar: Erazmus+ platforme i mreže za profesionalno usavršavanje nastavnika

Vebinar je namenjen zaposlenima u osnovnim i srednjim školama, predškolskim ustanovama i ustanovama za obrazovanje odraslih.

Pristutni će biti u prilici da se informišu o mogućnostima za profesionalno usavršavnje i povezivanje sa kolegama širom Evrope putem Erazmus+ platformi i mreža (eTwinning, SchoolEducation Gateway, EPALE, Euroguidance, Europass i Eurydice), nezavisno od toga da li već učestvuju ili planiraju učešće u Erazmus+ projektima.

Jednočasovni vebinar se održava u utorak, 9. marta, sa početkom u 16 časova. Za učešće na vebinaru potrebno je popuniti kratak prijavni formular najkasnije do 9. marta u 12 časova.

Petak, 12. mart

Vebinar: Studentske razmene kroz programe Erazmus+ i CEEPUS

Vebinar je namenjen studentima i budućim studentima osnovnih, master i doktorskih studija na visokoškolskim ustanovama u Srbiji koji su zainteresovani da jedan deo svojih studija provedu na stipendiranoj studentskoj razmeni u okviru programa Erazmus+ i CEEPUS. Prisutni će saznati više o uslovima učešća u razmenama, potrebnoj dokumentaciji i načinu prijavljivanja, kao i visini i obuhvatu stipendija. Na vebinaru će biti reči o aktuelnim i predstojećim konkursima za razmene u okviru ova dva programa.

Vebinar se održava u petak, 12. marta, sa početkom u 16 časova. Za učešće na vebinaru potrebno je popuniti kratak prijavni formular najkasnije do 12. marta u 12 časova. 

Utorak, 16. mart

Vebinar: Kako kreirati novi Europass CV?

Ova praktična onlajn sesija namenjena je studentima, učenicima, mladima, nastavnicima, zaposlenim osobama i tražiocima posla, kao i svim osobama koje žele da saznaju kako se koristi inovirana Europass platforma. Tokom vebinara će biti demonstrirano kako se registruje na platformu, kako se na njoj kreiraju, čuvaju, dele i sa nje izvoze Europass profil (portfolio), radna biografija (CV) i propratno pismo, kao i koje dodatne funkcionalnosti u svrhu obrazovanja i zapošljavanja su na raspolaganju.

Vebinar se održava u utorak, 16. marta sa početkom u 16 časova, a za prijavu učešća potrebno je popuniti kratak prijavni formular, do 16. marta u podne.

Sreda, 17. mart

Vebinar: Šta nakon srednje škole? Koraci u donošenju odluke o izboru studijskog programa

Na vebinaru koji se održava u sredu, 17. marta od 12:30 do 13:15 časova, biće predstavljena česta pitanja i problemi sa kojima se maturanti susreću dok razmišljaju o izboru studija kao i praktične smernice prilikom donošenja odluke o narednom nivou obrazovanja.

Vebinar mogu samostalno da prate učenici završnih razreda iz svih škola u Republici Srbiji. Prijavljivanje se vrši do 16. marta u 16 časova popunjavanjem registracionog formulara.

Četvrtak, 18. mart

Vebinar: Izbor srednje škole

Vebinar, koji se održava u četvrtak, 18. marta od 12:30 do 13:15 časova, namenjen je učenicima 8. razreda osnovnih škola, kao podrška pri razmišljanju o srednjim školama (obrazovnim profilima) i njihovom rangiranju prilikom sastavljanja liste želja. Pored predstavljanja čestih pitanja i dilema sa kojima se mali maturanti susreću dok razmišljaju o izboru srednje škole, biće predstavljene praktične smernice za donošenje odluke o narednom nivou obrazovanja.

Vebinar mogu samostalno da prate učenici 8. razreda iz svih škola u Republici Srbiji. Prijavljivanje se vrši do 17. marta  u 16 časova popunjavanjem registracionog formulara.

Ponedeljak, 22. mart

Vebinar: Resursi za pisanje Erazmus+ projekata

Vebinar je namenjen predstavnicima svih vrsta organizacija i ustanova aktivnih u oblasti obrazovanja, mladih i sporta koji planiraju da u narednom periodu učestvuju u pisanju i podnošenju prijava Erazmus+ projekata.

Učesnici vebinara će moći da saznaju koje sve besplatne resurse Fondacije Tempus i Evropske komisije mogu da iskoriste prilikom osmišljavanja i pisanja Erazmus+ projekata. Između ostalog, biće reči o platformi Erasmus+ project results, informacijama dostupnim na sajtu Erazmus+ programa u Srbiji, prezentacijama, video tutorijalima, kao i o aktivnostima podrške Fondacije Tempus u toku trajanja konkursa (info dani, radionice za pisanje projekata, konsultacije).

Vebinar se održava u ponedeljak, 22. marta sa početkom u 16 časova, a za prijavu je potrebno popuniti kratak registracioni formular do 22. marta u podne.

Četvrtak, 25. mart

AŽURIRANO: Događaj je otkazan usled stupanja na snagu propisanih mera u vezi sa pandemijom koronavirusa u Srbiji.

Studentski kulturni centar (Velika sala), Beograd

Prezentacija: Studentske razmene kroz programe Erazmus+ i CEEPUS

Događaj koji zajedno organizuju Fondacija Tempus i Studentski kulturni centar Beograd je namenjen aktuelnim i budućim studentima osnovnih, master i doktorskih studija na visokoškolskim ustanovama u Srbiji koji su zainteresovani da jedan deo svojih studija provedu na stipendiranoj studentskoj razmeni u inostranstvu u okviru programa Erazmus+ i CEEPUS. Na prezentaciji će biti reči o aktuelnim i predstojećim konkursima za razmene u okviru ova dva programa, uslovima učešća, potrebnoj dokumentaciji i načinu prijavljivanja, kao i visini i obuhvatu stipendija.

Prezentacija će se održati u četvrtak, 25. marta od 18 do 19 časova, u Velikoj sali Studentskog kulturnog centa u Beogradu (Kralja Milana 48). Broj učesnika će biti biti ograničen i usklađen sa važećim epidemiološkim merama.

Utorak, 30. mart

Vebinar: Studiraj u Srbiji

Fondacija Tempus organizuje vebinar u utorak, 30. marta, u 16 časova, namenjen stranim studentima zainteresovanim za upis ili nastavak studija u Srbiji.

Tokom trajanja vebinara, učesnici će biti informisani o visokom obrazovanju u Srbiji i akreditovanim visokoškolskim ustanovama i programima. Osim toga, učesnici će dobiti najvažnije informacije o studiranju u Srbiji (dostupni studijski programi, trajanje studija, jezik izvođenja nastave itd). Na vebinaru će detaljnije biti predstavljena i ažurirana elektronska verzija kataloga Study in Serbia i biće objašnjene procedure upisa, kao i vremenski okvir za prijave i polaganje prijemnih ispita. Učesnici će takođe moći da dobiju odgovore i na praktična pitanja u vezi sa životom u Srbiji.

Radni jezik vebinara je engleski, a zainteresovani strani kandidati se mogu prijaviti popunjavanjem registracionog formulara do 30. marta u 12 časova po centralnoevropskom vremenu.

Učešće u događajima drugih organizacija 

Četvrtak, 11. mart

Virtuelni Sajam obrazovanja EDUfair

Posetioci sajma EDUfair koji se ove godine održava u onlajn formatu, na virtuelnom štandu Fondacije Tempus moći da se informišu o Erazmus+ i CEEPUS programu, koji, između ostalog, omogućavaju mobilnost studenata, mladih, omladinskih radnika i zaposlenih u obrazovnim ustanovama i organizacijama. Učenici će dobiti informacije o dostupnoj podršci u procesu donošenja odluka o nastavku školovanja i izboru zanimanja kroz bazu obrazovnih mogućnosti www.obrazovanje.rs,  kao i besplatne vebinare i konsultacije koje organizuje Fondacija Tempus – Euroguidance centar.  Takođe, biće promovisana inovirana Europass platforma za predstavljanje znanja i veština pojedinaca.

Sajam se održava u četvrtak, 11. marta od 14 do 18 časova, a više informacija i registracija za besplatno učešće dostupni su na sajtu manifestacije. 

Sreda, četvrtak i petak, 24-26. mart

Virtuelni Sajam obrazovanja Putokazi”

Fondacija Tempus predstaviće svoje programe na virtuelnom sajmu obrazovanja „Putokazi”, koji se održava od 24. do 26. marta. Više informacija i način učešća u ovom događaju biće dostupni putem sajta Novosadskog sajma.

Stalne aktivnosti tokom marta

Sreda, 3, 10, 17, 24 i 31. mart

Praktične individualne sesije uživo: Registracija OID i PIC broja

Predstavnici svih organizacija i institucija (škola, predškolskih i visokoškolskih ustanova, nevladinih organizacija…) koje planiraju da učestvuju prvi put u Erazmus+ projektima, a potrebna im je podrška pri registraciji OID i/ili PIC broja (jedinstvenih identifikatora koji se koriste u prijavama Erazmus+ projekata), mogu se prijaviti za individualne sesije u Informativnom centru Fondacije Tempus u Beogradu.

Individualne sesije se obavezno unapred dogovaraju u jednom od raspoloživih termina, za šta je potrebno da zainteresovani minimum dva dana unapred iskažu interesovanje pozivom Info centru (011/3342-430, opcija 1, 10-18 časova) ili slanjem poruke na e-poštu: info@tempus.ac.rs. Raspoloživi termini su: 3, 10, 17, 24. i 31. mart od 12 do 13 časova.

Individualne konsultacije za učenike srednjih škola: Šta da radim posle mature?

Fondacija Tempus – Euroguidance centar organizuje za maturante individualne konsultacije – razgovore sa psihologom/savetnikom, kao još jedan način podrške prilikom donošenja odluke na pitanje: „Šta da radim posle mature?“. U ovom trenutku, razgovori se obavljaju isključivo putem Skajpa, a svoj razgovor možete zakazati popunjavanjem kratkog registracionog formulara.

Facebook live chat

Pored mejla i telefona, svi zainteresovani na raspolaganju imaju i mogućnost direktnog informisanja putem društvene mreže Facebook, korišćenjem chat opcije.

Svake srede od 16 do 17 časova i svakog petka od 12 do 13 časova, predstavnici Fondacije Tempus su na raspolaganju za pitanja putem live chat komunikacije na društvenoj mreži Facebook.

Za sve dodatne informacije možete kontaktirati Fondaciju Tempus putem telefona 011 33 42 430 (opcija 1) ili putem mejla info@tempus.ac.rs.