Aktivnosti Informativnog centra Fondacije Tempus u januaru 2020. godine

Informativni centar Fondacije Tempus (Beograd, Terazije 39, I sprat), u sklopu svog mesečnog programa aktivnosti tokom januara  2020. godine organizuje događaje:

 

Četvrtak, 16. januar

Radionica: Kako napisati dobar CV?

Radionica je namenjena učenicima srednjih škola, a posebno onima koji nakon srednje škole žele da stupe u svet rada ili im je CV potreban kao deo prijave za upis i/ili prijave za stipendiju. Kroz ovu besplatnu radionicu, učenici će saznati:

  • iz kojih delova se sastoji dobar CV,
  • koji su podaci koji se navode u svakom od obaveznih delova i koja je mera u njihovom navođenju,
  • zašto je važna samoprocena veština,
  • koje su najčešće greške pri sastavljanju biografije i kako ih izbeći,
  • korisne savete bazirane na iskustvu onih koji vrše odabir kandidata.

Radionica će se održati u četvrtak, 16. januara od 14 do 17 časova u prostorijama Info centra Fondacije Tempus. Za radionicu se mogu prijaviti direktno učenici ili ih mogu prijaviti njihove razredne starešine ili nastavnici slanjem mejla Europass nacionalnom centru popunjavanjem registracionog formulara najkasnije do 15. januara do 12 časova.

 

Ponedeljak, 20. januar (vebinar) i utorak, 21. januar (prezentacija)

Eurodesk – mogućnosti za mlade i studente

Prezentacija i vebinar iste sadržine namenjeni su studentima, mladima i osobama koje rade sa mladima (omladinskim radnicima),  kao i ostalim zainteresovanim za Eurodesk resurse, koje mogu koristiti u svrhu informisanja o mogućnostima za mobilnost. Eurodesk mreža pruža informacije o mogućnostima za školovanje, volontiranje, prakse, obuke, treninge i različite vrste konkursa u inostranstvu.

Vebinar se održava u ponedeljak, 20. januara u 17 časova.

Prezentacija se održava u utorak, 21. januara u 17 časova, u prostorijama Informativnog centra Fondacije Tempus.

Za prijavu učešća potrebno je popuniti kratak prijavni formular.

 

Sreda, 22. januar (prezentacija) i četvrtak, 23. januar (vebinar)

Erazmus+ projekti strateških partnerstava u oblasti opšteg, stručnog i obrazovanja odraslih

Jednočasovna prezentacija i vebinar su namenjeni zaposlenima u osnovnim i srednjim školama, predškolskim i ustanovama za obrazovanje odraslih, zainteresovanim za učešće u Erazmus+ projektima strateških partnerstava u aktuelnom konkursnom roku (24. mart 2020. godine). Tokom događaja, učesnici će se upoznati sa ovim tipom projekata, koji za cilj imaju razvoj, razmenu i primenu inovativnih praksi i sprovođenje zajedničkih inicijativa koje promovišu saradnju, uzajamno učenje i razmenu iskustava na evropskom nivou.

Prezentacija se održava u četvrtak, 22. januar, od 17 do 18 časova, u prostorijama Informativnog centra Fondacije Tempus (prijave do 22. januara u podne).

Vebinar se održava u četvrtak, 23. januara, od 13 do 14 časova (prijave do 22. januara u podne).

Za prijavu na događaj je potrebno popuniti kratak registracioni formular.


Petak, 24. januar 

Vebinar: Studiraj u Srbiji

Fondacija Tempus organizuje vebinar u petak, 24. januara, sa početkom u 17 časova, namenjen stranim studentima zainteresovanim za upis ili nastavak studija u Srbiji.

Tokom trajanja vebinara, učesnici će saznati osnovne informacije o visokom obrazovanju u Srbiji i kako da pretraže dostupne akreditovane visokoškolske ustanove i programe koristeći katalog Study in Serbia, kao i glavne informacije o njima (nivo studija, trajanje programa, grad i sl). Na vebinaru će biti reči i o procedurama upisa i dobijanja vize, vremenskom okviru za prijave i polaganje prijemnih ispita, a učesnici će biti u prilici i da dobiju odgovore na pitanja u vezi sa životom u Srbiji.

Vebinar se održava na engleskom jeziku, a zainteresovani strani studenti se mogu prijaviti popunjavanjem registracionog formulara najkasnije do 24. januara u 14 časova.


Sreda, 29. januar (prezentacija) i utorak, 28. januar (vebinar)

Kako na studentsku razmenu kroz programe Erazmus+ i CEEPUS?

Događaj je namenjen studentima i budućim studentima osnovnih, master i doktorskih studija na visokoškolskim ustanovama u Srbiji koji su zainteresovani da jedan deo svojih studija provedu na stipendiranoj studentskoj razmeni u okviru programa Erazmus+ ili CEEPUS.

Prezentacija se održava u sredu, 29. jaunara od 17 do 18 časova u prostorijama Informativnog centra Fondacije Tempus (Beograd, Terazije 39/ I sprat). Vebinar se održava u utorak, 28. januara, sa početkom u 17 časova.

Za prijavu za učešće na prezentaciji ili vebinaru, potrebno je popuniti kratak registracioni formular do utorka, 28. januara u podne.


Sreda,  30. januar

Sesija podrške: Moja mobilnost – šta mogu da očekujem?

 

Sesija podrške je namenjena studentima koji će tokom narednog semestra učestvovati na mobilnosti. Cilj predavanja je pružanje podrške studentima u vidu konkretnih informacija koje su potrebne kako bi se što bolje pripremili za predstojeću mobilnost: šta očekivati na mobilnosti, šta je potrebno uraditi pre same mobilnosti, kome se obratiti i od koga očekivati informacije i slično.

Predavanje se održava u sredu, 30. januara, u periodu od 17-18 časova u prostorijama Informativnog centra Fondacije Tempus (Beograd, Terazije 39/ I sprat). 

Za prijavu za učešće na predavanju, potrebno je popuniti kratak registracioni formular do utorka, 28. januara u podne.

  

Stalne aktivnosti tokom decembra

Individualne konsultacije za učenike srednjih škola: Šta da radim posle mature?

Fondacija Tempus – Euroguidance centar organizuje za maturante individualne konsultacije – razgovore sa psihologom/savetnikom, kao još jedan način podrške prilikom donošenja odluke na pitanje: „Šta da radim posle mature?“. Tokom meseca januara konsultacije se održavaju svakog četvrtka  (9, 16, 23, 30. januar) u periodu od 14 do 17 časova u prostorijama Info centra Fondacije Tempus (Terazije 39, I sprat, Beograd). Za učenike koji nisu iz Beograda, razgovori se odvijaju putem Skajpa, svakog utorka (14, 21 i 28. januar).

Za prijavu na individualne konsultacije je potrebno popuniti kratak registracioni formular.

 

Registracija OID i PIC broja – praktične sesije

Predstavnici svih organizacija i institucija (škola, predškolskih i visokoškolskih ustanova, nevladinih organizacija…) koje po prvi put planiraju da učestvuju u Erazmus+ projektima, na radionici će, uz podršku i vođenje, moći da registruju OID ili/i PIC broj – jedinstvene identifikatore koji se koriste prilikom popunjavanja prijava projekata u okviru Erazmus+ programa.

Sesije se održavaju8, 15, 22 i 29. januara od 12 do 13 časova.

Za učešće na sesijama nije potrebna prijava, a potrebno je pripremiti osnovne podatke o organizaciji (kontakt podaci, matični broj, PIB, kontakt osoba) i poneti sa sobom laptop ili tablet.

 

Facebook live chat

Svi oni koji nisu u mogućnosti da posete Informativni centar Fondacije Tempus i iz prve ruke dobiju željene informacije, pored mejla i telefona, na raspolaganju imaju i mogućnost direktnog informisanja putem društvene mreže Facebook, korišćenjem chat opcije.

Svake srede od 16-17 časova i svakog petka od 12-13 časova, predstavnici Fondacije Tempus su na raspolaganju za pitanja putem live chat komunikacije na društvenoj mreži Facebook.

Za sve dodatne informacije možete posetiti Informativni centar Fondacije Tempus svakog radnog dana od 10 do 18 časova na adresi Terazije 39/I, Beograd, kao i kontaktirati putem telefona 011 33 42 430 (opcija 1) ili putem mejla info@tempus.ac.rs.