Aktivnosti Info centra Fondacije Tempus u decembru 2020. godine

Informativni centar Fondacije Tempus (Beograd, Terazije 39, I sprat), u sklopu svog mesečnog programa aktivnosti tokom decembra 2020. godine organizuje događaje:

Utorak, 8. decembar

Vebinar: Resursi za pisanje Erazmus+ projekata

Vebinar je namenjen predstavnicima svih vrsta organizacija i ustanova aktivnih u oblasti obrazovanja, mladih i sporta koji planiraju da u narednom periodu učestvuju u pisanju i podnošenju prijava Erazmus+ projekata.

Učesnici vebinara će moći da saznaju koje sve besplatne resurse Fondacije Tempus i Evropske komisije mogu da iskoriste prilikom osmišljavanja i pisanja Erazmus+ projekata. Između ostalog, biće reči o Vodiču za Erazmus+ program, platformi Erasmus+ project results, informacijama dostupnim na sajtu Erazmus+ programa u Srbiji, prezentacijama, video tutorijalima, kao i o aktivnostima podrške Fondacije Tempus u toku trajanja konkursa (info dani, radionice za pisanje projekata, konsultacije).

Vebinar se održava u utorak, 8. decembra sa početkom u 16 časova, a za prijavu je potrebno popuniti kratak registracioni formular do 8. decembra u podne. 

Petak, 11. decembar

Vebinar za studente: Kako da samostalno i efikasno učim? – saveti za uspešnu pripremu ispita

U okviru ovog interaktivnog predavanja studenti i drugi zainteresovani imaju priliku da nauče nešto više o različitim strategijama učenja i upoznaju se sa smernicama za bolju organizaciju i unapređenje sopstvenog učenja.

Vebinar u trajanju od sat vremena će se održati u petak, 11. decembra, s početkom u 12 časova. Da biste prijavili svoje učešće na vebinaru, neophodno je da popunite kratak registracioni formular najkasnije do četvrtka, 10. decembra u podne.

Ponedeljak, 14. decembar

Vebinar: Kako kreirati novi Europass CV?

Ova praktična onlajn sesija namenjena je studentima, učenicima, mladima, nastavnicima, zaposlenim osobama i tražiocima posla, kao i svim osobama koje žele da saznaju kako se koristi inovirana Europass platforma. Tokom vebinara će biti demonstrirano kako se registruje na platformu, kako se na njoj kreiraju, čuvaju, dele i sa nje izvoze Europass profil (portfolio), radna biografija (CV) i propratno pismo, kao i koje dodatne funkcionalnosti u svrhe obrazovanja i zapošljavanja su na raspolaganju.

Vebinar se održava u ponedeljak, 14. decembra sa početkom u 16 časova, a za prijavu učešća potrebno je popuniti kratak prijavni formular, do 14. decembra u podne.

Utorak, 15. decembar

Vebinar: Istraži svoje karijerne opcije

U okviru ovog interaktivnog predavanja učenici kreiraju svoje karijerne opcije kroz niz praktičnih vežbi.

Vebinar se održava, u utorak, 15. decembra od 12.30 do 13.15 časova. Za prijavu učešća na vebinaru potrebno je popuniti kratak registracioni formular, a rok za prijavu je 14. decembar u 12 časova.

Četvrtak, 17. decembar

Vebinar: Eurodesk prilike za mobilnost studenata i mladih

Vebinar je namenjen svim studentima, mladima i osobama koje rade sa mladima (omladinskim radnicima), koji su zainteresovani da saznaju više o prilikama za mobilnost mladih u Evropi i drugim korisnim aktuelnim informacijama na tu temu. Učesnici će se upoznati sa Eurodesk bazom mogućnosti za mobilnost, koja pruža informacije i mogućnost pretrage prilika za školovanje, volontiranje, prakse i slično u inostranstvu, kao i sa novim Evropskim omladinskim portalom.

Vebinar se održava u četvrtak, 17. decembra u 16 časova, a za prijavu učešća potrebno je popuniti kratak prijavni formular, do 17. decembra u 12 časova.

Ponedeljak, 21. decembar

Vebinar: Erazmus Mundus zajednički master programi

Vebinar je namenjen svim aktuelnim i svršenim studentima, koji žele da se informišu o mogućnosti za konkurisanje za upis na celokupne stipendirane master studije na nekom od Erazmus Mundus zajedničkih master programa u akademskoj 2021/2022. godini.

Na vebinaru će, između ostalog, biti reči o katalogu dostupnih master programa, uslovima i načinu prijave, najčešće traženoj dokumentaciji, kao i obuhvatu stipendija. Učesnici će takođe imati priliku da od alumniste programa saznaju više o toku prijave, selekcije i studiranja na jednom od zajedničkih master programa.

Vebinar se održava u ponedeljak, 21. decembra, sa početkom u 16 časova. Za prijavu učešća potrebno je popuniti kratak prijavni formular najkasnije do 21. decembra u podne.

Sreda, 23. decembar

Vebinar: Aktivnosti i resursi Fondacije Tempus za podršku karijernom vođenju i savetovanju u školama

Vebinar ima za cilj informisanje o dostupnim resursima i aktivnostima Euroguidance i Europass centara Fondacije Tempus koji služe stručnom usavršavanju nastavnika, stručnih saradnika i  drugih zaposlenih u osnovim i srednjim školama i aktivnih u oblasti karijernog vođenja i savetovanja, uključujući akreditovane obuke, bazu obrazovnih mogućnosti, aktivnosti u okviru upisne kampanje i slično.

Vebinar se održava u sredu, 23. decembra od 12.30 do 13.15 časova, a prijava je otvorena putem registracionog formulara do 23. decembra u 10 časova.

Utorak, 29. decembar

Vebinar: Studiraj u Srbiji

Fondacija Tempus organizuje vebinar u utorak, 29. decembra, u 16 časova, namenjen stranim studentima zainteresovanim za upis ili nastavak studija u Srbiji.

Tokom trajanja vebinara, učesnici će biti informisani o visokom obrazovanju u Srbiji i dostupnim akreditovanim visokoškolskim ustanovama i programima. Osim toga, učesnici će dobiti najvažnije informacije o studiranju u Srbiji (dostupni nivoi studija, trajanje studija, jezik izvođenja nastave itd). Na veinaru će detaljnije biti predstavnjena ažurirana elektronska verzija kataloga Study in Serbia i biće objašnjene procedure upisa, vremenski okvir za prijave i polaganje prijemnih ispita. Učesnici će takođe biti u prilicu da dobiju odgovore i na pitanja u vezi sa životom u Srbiji.

Radni jezik vebinara je engleski, a zainteresovani strani kandidati se mogu prijaviti popunjavanjem registracionog formulara najkasnije do 29. decembra u 12 časova.

Stalne aktivnosti tokom decembra

Sreda, 2, 9, 16, 23. i 30. decembar

Praktične individualne sesije uživo: Registracija OID i PIC broja

Predstavnici svih organizacija i institucija (škola, predškolskih i visokoškolskih ustanova, nevladinih organizacija…) koje planiraju da učestvuju prvi put u Erazmus+ projektima, a potrebna im je podrška da registruju OID ili/i PIC broj – jedinstvene identifikatore koji se koriste u prijavama Erazmus+ projekata – moći će to da urade uz podršku i vođenje tokom individualne sesije u Informativnom centru Fondacije Tempus u Beogradu.

Individualne sesije se obavezno unapred dogovaraju u jednom od raspoloživih termina, za šta je potrebno da zainteresovani minimum dva dana unapred iskažu interesovanje pozivom Info centru (011-3342-430, opcija 1, 10-18 časova) ili slanjem poruke na e-poštu: info@tempus.ac.rs. Raspoloživi termini su: 2, 9, 16, 23. i 30. decembar od 12 do 13 časova. 

Individualne konsultacije za učenike srednjih škola: Šta da radim posle mature?

Fondacija Tempus – Euroguidance centar organizuje za maturante individualne konsultacije – razgovore sa psihologom/savetnikom, kao još jedan način podrške prilikom donošenja odluke na pitanje: „Šta da radim posle mature?“. U ovom trenutku, razgovori se obavljaju isključivo putem skajpa, a svoj razgovor možete zakazati popunjavanjem kratkog registracionog formulara.

Facebook live chat

Pored mejla i telefona, svi zainteresovani na raspolaganju imaju i mogućnost direktnog informisanja putem društvene mreže Facebook, korišćenjem chat opcije.

Svake srede od 16 do 17 časova i svakog petka od 12 do 13 časova, predstavnici Fondacije Tempus su na raspolaganju za pitanja putem live chat komunikacije na društvenoj mreži Facebook.

Za sve dodatne informacije možete kontaktirati Fondaciju Tempus putem telefona 011 33 42 430 (opcija 1) ili putem mejla info@tempus.ac.rs.